יום ראשון, 3 באפריל 2011

ריהאנה תשחרר שני סינגלים ותצלם קליפ חדש בשבוע הבא!

רגע לפני ההופעה הראשונה עם הסינגל הרביעי והמוכרז מתוך האלבום החדש, כוכבת הפופ הבין-לאומית ריהאנה מעוררת בלבול נוסף ומהומה דרך עמוד הטוויטר שלה, כשבו זמנית משחררת שתי הצהרות סותרות. ובכל זאת? אחרי חצי שעה מבלבלת מאוד, דווקא יצאנו מאוד מתוגמלים.

זה לא באמת משנה, אז אני אחסוך לכם את התהליך שבו התערבבו כל ההצהרות, אך בסופו של דבר מסתבר כי ריהאנה אכן תשחרר שני סינגלים חדשים במהלך החודשים הבאים. הראשון מבניהם שצפוי להשתחרר היא למעשה הבלדה המעולה "California King Bed", שתשוחרר נכון לשלב זה כסינגל עולמי - מלבד צפון אמריקה. בארה"ב, במקביל (או, קצת אחרי) דווקא הרצועה האורבנית האהובה על המעריצים, "Man Down", היא שתזכה להגיע למעמד הסינגל הרביעי. מבולבלים? זה עוד מסתבך.

עפ"י הצהרה שמסר אתר המעריצים הרשמי של הזמרת (שכאמור, ניתנה ע"י הזמרת מוקדם יותר היום), "California King Bed" כן ישוחרר בארה"ב בסופו של דבר, אם כי רק אחרי השחרור המקומי של "Man Down". מה שאומר שבעיקרון "California King Bed" כן ישוחרר כסינגל בין-לאומי, אם כי בארה"ב יזכה לשחרור מאוחר במיוחד.

אז מה אנחנו כן יודעים בוודאות?! אנחנו כן יודעים שעל הדרך, ריהאנה גם אישרה כי בשבוע הבא תעלה על המטוס לג'מייקה, לצלם שם את הקליפ החדש לסינגל האמריקאי, "Man Down". הקליפ לסינגל העולמי, "California King Bed", צולם כבר, ופרטים ראשונים עליו נחשפו לפני מספר ימים.

אני לא אוהב את זה. לא כי חס וחלילה "Man Down" הוא לא שיר טוב (אף על פי שהייתי מעדיף בהרבה את "Raining Men" כסינגל אורבני), אלא כי בפעם האחרונה שריהאנה בחרה לשחרר סינגל כפול זה פשוט לא הוכיח את עצמו. מעבר לכך, שחרור מאוחר של "California King Bed" בארה"ב לא מעיד על דבר מלבד כישלון מוחץ. כל החיפזון לשחרר כמה שיותר סינגלים לפני היציאה למסע ההופעות בסופו של דבר רק יפגע בריהאנה, וזה לא שווה את זה. שתשחרר את הבלדה, שתדבוק בה ואחר כך שתשחרר עוד סינגלים. יש לה את כל הזמן שבעולם.

כך או כך, עד הקיץ צפויים שני הסינגלים להשתחרר רשמית, ואני מניח שכולנו נאלץ לחכות כדי לראות אם תוכנית הפעולה המסובכת להפליא של ריהאנה תצליח או בכלל תצא לפועל. אבל אני מניח שיש צד חיובי - לפחות אנחנו מקבלים שני שירים לתחנות הרדיו ושני קליפים שאני בטוח שיהיו טובים.
מה אתם חושבים? איזה סינגל מבין השניים אתם יותר אוהבים?!

3 תגובות:

  1. California King Bed הרבה יותר טוב!
    לא מבין אותה...... : (

    השבמחק
  2. איזה שטות זאת לשחרר כ"כ הרבה קליפים וסינגלים אחד אחרי השני, עוד לא נהנים מאחד וממצים אותו וכבר יוצא עוד אחד...

    השבמחק
  3. העיקר שהסנגילים משתחררים מLOUD ;כמו שהיא אומרת בWHO'S THAT CHICK''אי דונט רילי כאאאאאאר אי ג'טס וונה דאאאאאאנס''

    השבמחק