יום שבת, 9 באפריל 2011

ג'ניפר לופז חושפת את הטראקליסט החדש!

בעוד קצת פחות מחודש, נזכה כולנו לשמוע את אלבום הקאמבק המדובר של הזמרת ג'ניפר לופז. האלבום, שישא את השם "Love?", כבר זכה לשני סינגלים מצוינים ועורר הדים רבים בקרב מעריציה במהלך השבועות האחרונים.

היום, שוחררה באופן רשמי רשימת השירים החדשה מתוך האלבום המתקרב, שיכיל בגרסא הסטנדרטית 11 רצועות בלבד, בעוד שגרסאת הדלוקס צפויה להכיל 16 רצועות בסה"כ.
בין רשימת המפיקים החדשים שנחשפו אפשר למצוא את הצמד השוודי סטארגייט, הצמד המנצח טריקי סטיוארט ודה-דרים (שביחד אחראים גם לשיר "Umbrella", להיט הענק של ריהאנה) ואפילו המפיק הנחשב דנג'ה (הפיק את הלהיט "Gimme More" עבור בריטני ספירס).

שימו לב - הרצועה "Hypnotico" (שעל פי הדיווחים, הופקה ע"י רד-וואן והזמרת ליידי גאגא) תשמש כרצועת בונוס (ככל הנראה ברכישה דיגיטלית), ועל כן תהיה זמינה כבונוס גם בגרסא הסטנדרטית של האלבום ולא רק כרצועה במהדורת הדלוקס.
כמו כן, יש לזכור שהרצועה "Papi" (הופקה ע"י רד-וואן) צפויה להשתחרר במהלך חודש אפריל, וכמו כן גם שיר הנושא מהאלבום (הופק ע"י ד'מייל).

נראה מבטיח מאוד - המפיקים הוכיחו את עצמם ואת הכישרון שלהם, כל אחד בתקופתו (עם דגש גדול על סטארגייט ורד-וואן בתקופה האחרונה), ואני מאמין שהפעם ג'יי-לו נמצאת בדרך הנכונה להצליח. אני יכול לספר לכם שמעט מאוד זמרות סטנדרטיות מצליחות לגרום לי לצפות ככה לאלבום, ויותר מזה - מעט מאוד זמרות מצליחות לגרום לי להאמין בהצלחה כזו של אלבום.




Jennifer Lopz - Love?

1. On the Floor (feat. Pitbull)
2. Good Hit
3. I’m Into You (feat. Lil Wayne)
4. (What Is) LOVE?
5. Run the World
6. Papi
7. Until It Beats No More
8. One Love
9. Invading My Mind
10. Villain
11. Starting Over

Deluxe Edition

12. Hypnotico
13. Everybody’s Girl
14. Charge Me Up
15. Take Care
16. On The Floor (Ven a Bailar) (feat. Pitbull)

תגובה 1:

  1. ליידי גאגא כתבה גם את Invading My Mind

    השבמחק