יום שני, 11 באפריל 2011

חם או סתם? הרמיקס החדש של בריטני ריהאנה!

זה יצא מוקדם יותר ממה שחשבנו. הרמיקס של הזמרת ריהאנה עם בריטני ספירס ללהיט שלה "S&M" נחשף. הסינגל "S&M" נמצא קרוב מאוד לפסגת הבילבורד (מקום שני) ולאחר ששוחרר הרמיקס הזה, אני מאמין שהסינגל ייזנק למקום הראשון.

קשה לי להגיד מה אני חושב על הרמיקס הזה. מצד אחד, "S&M" הוא להיט מועדונים משובח וסינגל שאני אישית מאוד אוהב. שיתוף הפעולה בין ריהאנה לבריטני נשמע מעניין מאוד כיוון שמדובר בשתי זמרות מוכשרות שמסוגלות להרים את הרצועה. אך עם זאת, לא אהבתי את החלק של בריטני בשיר; הוא היה ערוך מדי, לא טוב מבחינה ווקאלית ובכללי ציפיתי ליותר. גרסת הרמיקס הזו  של "S&M" היא מעולה אך אני מאמין שמשיתוף הפעולה בין השתיים, יכל לצאת תוצר טוב יותר.

לסיכום, אני מאוד שמח מכך ששמות גדולים בתעשייה כמו בריטני וריהאנה מתאחדים ביחד מוזיקלית. רוב שיתופי הפעולה מסוג זה זוכים להצלחה רבה, כמו ריהאנה ואמינם ב"Love The Way You Lie", ליידי גאגא וביונסה ב"Telephone" או שיתופי פעולה דומים ואחרים, ולכן אני משער שגם שיתוף הפעולה הזה יזכה להצלחה. אל תשכחו, עוד מעט ייצא סינגל משותף לקייטי פרי ולריהאנה, אז בקיצור - יש למה לחכות השנה!



4 תגובות:

  1. אני לא מבין למה כל האתרים כותבים שהם מאוכזבים?
    זו כולה גירסאת רמיקס לשיר שכבר מוכר לכולם
    זה לא שהם מנסות למכור כאן סינגל חדש לחלוטין שהיו לו ציפיות
    הרי זה סת רמיקס ששתי הכוכבות עשו בשביל הכיף ולבאזז אבל הם לא עשו זאת כדי להוציא אותו כסינגל רציני עם קידום מצעדין וכו'
    כולה רמיקס בשביל הכיף, האכזבות שלכם קצת חסרות טעם אף אחד לא ציפה כאן לשיר המאה

    השבמחק
  2. חםםם אהבתי

    צריך לשמוע כמה פעמים כדי להתרגל לזה

    מדהיים בריטני מוסיפה כ"כ לשיר

    השבמחק
  3. מה נתקע לבריטני בגרון או באף לעזעזעל?!

    השבמחק
  4. ל1 הרמיקס יצא כסניגל! תבדוק באייטנוס!

    השבמחק