יום שבת, 23 באפריל 2011

בריטני, ניקי וקאשה ברמיקס ל"Till The World Ends"!

לאחר הרמיקס של בריטני עם ריהאנה ברמיקס ללהיט "S&M" ולאחר שיתוף הפעולה של בריטני עם הראפרית העולה סאבי ברצועה "Beautiful" מאלבומה האחרון "Femme Fatale", נראה כי בריטני נכנסת חזק לקטע של שיתופי פעולה; דבר שמעט חסר בכל קריירת ארוכת השנים של בריטני.

בריטני ספירס יוצאת ברמיקס חדש לסינגל השני מאלבומה, להיט המסיבות "Till The World Ends" ביחד עם שתיים מהשמות הכי לוהטים בתעשייה - הראפרית המצליחה ניקי מינאג' (שלוקחת חלק בסיבוב ההופעות החדש של בריטני) וכוכבת הפופ קאשה.

והתוצאה? מעולה. אני בהחלט מופתע לטובה. הבתים של ניקי מינאג' ברמיקס (בשילוב ההפקה המאסיבית יותר מההפקה של ד''ר לוק ומקס מרטין בגרסת הסטודיו הרגילה) מצויינים, ונראה כי כתר נסיכת הראפ נשאר על ראשה עד להודעה חדשה. כותבת השיר קאשה, לעומת זאת, לא הייתה טובה כמו בריטני ספירס. אני מניח שהווקאל של קאשה בשיר זה הווקאל שלה בדמו שעשתה לבריטני ל"Till The World Ends", ולכן אני לא חושב שיש לשפוט את הווקאל הלא-כל-כך ערוך של קאשה לצד הווקאל הערוך-לגמרי של בריטני.

אני בהחלט מחכה לראות את ניקי מינאג' ובריטני מופיעות ביחד עם הרמיקס הזה בסיבוב ההופעות המשותף שלהם "Femme Fatale Tour"  שיתחיל בקרוב. אחרי הכל, זה אחד מהשיקולים של בריטני ספירס להוסיף את ניקי מינאג' לסינגל. לעומת זאת, הבחירה שלה להוסיף את קאשה לרמיקס לדעתי היא נטו כלכלית. קאשה שהצליחה להכניס כמה להיטים לראשי המצעדים ולייצר קהל מעריצים רחב תגרום לסינגל למכור יותר בשבועות הקרובים, כמו שהרמיקס של ריהאנה ובריטני העלה את המכירות של "S&M" וגרם לו להגיע למקום הראשון בבילבורד.

נראה כי 2011 זאת בהחלט שנה פורייה בשיתופי פעולה. הרבה שיתופי פעולה היו השנה ואני סבור כי העתיד צופן לנו עוד שיתופי פעולה טובים ומפתיעים בהמשך השנה.
















4 תגובות:

  1. הרמיקס ממש טוב , וכמו שאמרת קאשה זה בשביל המכירות אבל לא ניראלי זה ימכור הרבה כי טוב בכלל שיש לקאשה חלק בשיר הזה בקושי יש לה חלקים ברמיקס.

    השבמחק
  2. חזקקקקקקקקקקקק :)

    השבמחק
  3. ניקי לוקחת את כול השיר ! ולקאשה יש רק חלק פצפון

    השבמחק
  4. אני אישית לא ממש מתחברת לראפ, אבל ניקי הזאת ממש טובה!!
    בריטני עשתה בשכל שלקחה אותה.. צפוי לה עתיד עתיר בפרסים.
    וגמאני חושבת שקאשה בכלל לא שרה וגם לא כ"כ מזהים שזאת היא, היא נשמעת כמו חיקוי כזה של בריטני..

    השבמחק