יום חמישי, 28 באפריל 2011

הטראקליסט הרשמי של גאגא דלף!


לאחר המספר הרב של הכותרות שגאגא כבר חשפה מאלבומה המצופה "Born This Way", סוף כל סוף יוצא הטראקליסט הרשמי של האלבום.
האלבום של ליידי גאגא הוא ללא ספק אחד האלבומים המצופים ביותר השנה; הוא זכה לביקורות חיוביות מכל מיני מבקרים ששמעו כבר מספר רצועות באלבום ומהמעט שהספקנו לשמוע מהאלבום, בהחלט מדובר באלבום חזק ביותר. הרשימה דלפה ע''י PopJustice שנחשב לאתר אמין שחושף פרטים אמיתיים.

האלבום נפתח עם הרצועה "Marry The Night" שמיד אחריה מגיע הסינגל הראשון מהאלבום, "Born This Way". האלבום נסגר עם הרצועה "Edge Of Glory", שלפי המבקרים, נחשב לאחת הפנינות המרכזיות באלבום. "Electric Chapel" היא כותרת חדשה שנחשפה עכשיו ו"Heavy Metal Lovers" היא כותרת שנחשפה לפני לא מזמן בראיון של גאגא לתחנת רדיו צרפתית.


בסך הכל? כותרות מעניינות. צריך לזכור שמדובר בסך הכל בשמות של השירים. אותי מעניין פחות השמות של השירים; המוזיקה היא שמדברת. למרות האכזבה הקטנה שלי מהסינגל האחרון שלה, "Judas", אני מאמין שמדובר בסך הכל בבחירת סינגל מוטעית ושהאלבום יהיה טוב כמו שמתארים אותו.

Born This Way Tracklist

1. Marry The Night
2. Born This Way
3. Government Hooker
4. Judas
5. Scheiße
6. Hair
7. Heavy Metal Lovers
8. Americano
9. Highway Unicorn (Road To Love)
10. Bloody Mary
11. Electric Chapel
12. You & I
13. Bad Kids
14. Edge of Glory

4 תגובות:

  1. זה לא הטארקליסט המלא... יהיו עוד שלושה שירים.

    השבמחק
  2. שטויות גודס הוא בהחלט הסינגל החזק ביותר של גאגא שיר פצצה צריך להתרגל למוזיקה החדשה שהיא מפציצה מהאלבום הזה ולא להישאר תקוע ב the fame monster.

    השבמחק
  3. אוי איזה כתב שלא יודע מהחיים שלו .(וכן סליחה בלי להעליב:D) , ה14 שירים האלו אושרו רשמית ע"י גאגא, אבל אלו לא כל השירים, הרי ידוע שבBTW יהיו 17 שירים.

    השבמחק
  4. את לא יודעת מהחיים... הדלוקס אמור היה לכלול 17 חחחחח הרגיל זה 14!

    השבמחק