יום חמישי, 14 באפריל 2011

שבוע שלישי ברצף - קייטי בראש המצעד האמריקאי

פחות משנה עברה מאז יצא הלהיט הגדול "California Gurls", ומאז קייטי פרי היא פשוט זהב. סינגל הבכורה מהאלבום החדש שלט במצעד הבילבורד האמריקאי שישה שבועות חזקים, וגם שני הסינגלים שבאו אחריו סחפו הישגים מרשימים עם ארבעה שבועות בפסגה, כל אחד.

היום, ניתן לאשר רשמית כי הסינגל החדש של הזמרת, "E.T", ישאר בראש המצעד לשבוע שלישי ברציפות. מדובר פה בהישג מרשים מאוד, שמעט מאוד זמרות מצליחות להגיע אליו, בעיקר בימים האלו. הסינגל, ששוחרר בגרסאת רמיקס המארחת את הראפר קניה ווסט, הוא הרביעי ברציפות מתוך האלבום שנכנס לפסגת המצעד.

ובכל זאת, לכל חגיגה יש סוף - כפי שאתם בוודאי יודעים, לפני כמה ימים שיחררה ריהאנה רמיקס חדש לסינגל "S&M", שמארח את כוכבת הפופ בריטני ספירס. הרמיקס נמצא כרגע במקום הראשון במצעד האייטונס האמריקאי, ואף על פי שטרם הספיק להעלות את הסינגל לפסגה (הוא, כאמור, נמצא כרגע במקום השני) בשבוע הבא צפויה ריהאנה לכבוש את המקום הראשון בפעם העשירית בקריירה שלה.

אם כבר הזכרנו את בריטני, ראוי גם לציין שבזכות הבאזז שנוצר סביב הקליפ והרמיקס של ריהאנה, המכירות של הסינגל החדש "'Till The World Ends" השתפרו פלאים, והחזירו את ספירס אל עשרת הגדולים של המצעד, הישר אל המקום השמיני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה