יום רביעי, 6 באפריל 2011

קייטי ובריטני מובילות בראש המצעדים האמריקאים!

אחרי שבוע צפוי במיוחד בחנויות המוזיקה האמריקאיות, התקבלו במהלך היום הנתונים הרשמיים בנוגע למצעדים השבוע. התוצאות? מעט צפויות, כאמור, ואולי אפילו קצת מאכזבות. בכל מקרה, זה השבוע הפמיניסטי הבולט ביותר של 2011, בנתיים.

את המקום הראשון במצעד האלבומים כובשת כוכבת העל בריטני ספירס, שכפי שחזו הציפיות, מכרה כ-276 אלף עותקים בלבד של אלבומה החדש, "Femme Fatale". למה בלבד? מהסיבה הפשוטה שמדובר בזמרת שרגילה למכור הרבה יותר. למרות שזה האלבום השביעי שלה, זה מספר המכירות השני הכי-נמוך שלה לשבוע ראשון, כשהאלבום היחיד שמכר פחות היה אלבום הבכורה שלה.

אז אומנם את הפסגה היא כבשה, אבל אני חושב שבריטני צריכה לשאול את עצמה אם באמת השיגה את מה שרצתה; האלבום מכר מספר מכובד מאוד שהמון מתקשים להגיע אליו היום, אבל בסופו של דבר, היא לא מכרה יותר כי היא פשוט לא קידמה את הפרוייקט החדש כמו שצריך. היא הביאה את זה על עצמה, ואני בהחלט מקווה שהיא תתעשת - למעשה, הקליפ החדש והמצוין לסינגל "'Till The World Ends", שיצא היום, יכול להעיד שהיא דווקא בדרך הנכונה להתאוששות.

במצעד הסינגלים, לעומת זאת, אין שום שינוי קריטי - קייטי פרי נשארת שבוע שני ברציפות במקום הראשון עם הסינגל החדש שלה, "E.T", שעבר מיקס בשיתוף קניה ווסט בגרסאת הסינגל. את ההישג יש לזקוף בעיקר לקליפ החדש והמושקע להפליא ששיחררה בסוף השבוע. טרם התקבלו הערכות מגורמים מקצועיים בנוגע לשבוע הבא, אם כי יש בסיס נוח להאמין שהסינגל לא יפול מהר כל-כך.

את המקום השני במצעד מאיישת, ממש כמו בשבוע שעבר, כוכבת הפופ ריהאנה עם הלהיט האחרון שלה, "S&M". מיד אחריה, במקום השלישי, נמצאים הבלאק אייד פיז עם מה שמסתמן כלהיט האמיתי מהאלבום האחרון שלהם, "Just Can't Get Enough".

6 תגובות:

  1. תאמת מגיע לבריטני.!!
    כי בריטני שיחקה אותה המכירות קטנות נכון..
    אבל האלבום כבר זכה למקום 1 בשיא שמדונה בו..
    בריטני תשלוט פה ותשאר עד הסוף.!!

    השבמחק
  2. היא מכרה 276K עותקים רק רק רק בארצות הברית לא בכל העולם

    ואלבום הבכורה שלה ? על מה אתה מדבר האלבום הבכורה שלה מכר 500 ומעלה עותקים בשבוע הראשון

    השבמחק
  3. אתם צריכים להבין שאנחנו בשנת 2011..
    אנשים כבר לא קונים דיסקים כמו פעם.. הם מעדיפים להוריד בהורדות לא חוקיות או לצרוב או וואט אבר..
    בנוסף אנשים גם מדליפים אלבומים לפני הזמן דבר שמוריד את הקניה באופן משמעותי..
    כמות העותקים שבריטני מכרה היא כמות מעולה ביחס לשנה שאנחנו נמצאים בה..
    כל כך מגיע לה המקום הראשון הזה!
    מ-ל-כ-ה

    השבמחק
  4. מה הקטע =.=
    אין כל המעריצים של בריטני אותו דבר !
    תמיד תמצאו תירוץ למה ההישגים שלה נמוכים מידי.

    השבמחק
  5. תחשוב על זה פעמיים לפני שאתה אומר הישגים נמוכים 6 אלבומים במקום 1 ועוד שגאגא אלבום הבכורה שלה לא הגיע למקום ה1 וחוץ מזה אם היא לא הייתה מתחפשת לכל מיני דברים אף אחד לא היה שם עליה בכלל עובדה קיימת

    השבמחק
  6. כמו המעריצים של גאגא ^^ לזאתי שמעליי

    השבמחק