יום שני, 18 באפריל 2011

לראשונה - גאגא מופיעה עם "Judas" + תמונה מהקליפ?



יומיים לאחר השחרור הרשמי של הסינגל החדש של גאגא, "Judas", הוא הצליח להגיע למקום ראשון באייטונס ביותר מ-12 מדינות בעולם ומסומן להגיע השבוע למקום הראשון במצעד הבילבורד בשבוע הראשון ליציאתו, בדומה לסינגל האחרון שלה "Born This Way". במועדון קטן בפלורידה, ליידי גאגא מופיעה לראשונה עם הסינגל החדש.

אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה "הופעה". אני אישית הייתי קורא לזה "השמעה". ליידי גאגא בקושי שרה במהלך השיר. היא רוקדת ומתלהבת מכך שמעריציה ההדוקים מתרגשים ואוהבים את הסינגל החדש.


אחד הדברים המוערכים ביותר אצל גאגא זה הקשר והקרבה האישית שלה למעריצים שלה, שמפתיעים אותי כל פעם מחדש. אף זמרת פופולרית כיום מצליחה לגעת במעריצים שלה כל פעם מחדש כמו גאגא. אם תשימו לב, ליד המקום שבו גאגא עומדת יש מישהו עם מצלמה ביד, דומה מאוד למצלמה שהיא מצלמה בסדרת האינטרנטית החדשה שלה, "Gagavision". ייתכן מאוד כי ההופעה הזאת צולמה עבור פרק עתידי של הסדרה "Gagavision" שייצא בשבועות הקרובים.



בנוסף, נחשפה תמונה חדשה של גאגא, שמקורבים ללייבל של גאגא טוענים שלקוחה מהצילומים לקליפ המצופה של גאגא ל-"Judas". הטענות אינן אומתו על ידי גאגא או הלייבל שלה, אך לפי התמונה והקונספט האפל של הקליפ, אני חושב שהתמונה אינה מזוייפת.




עדכון: התמונה אושרה כמזוייפת.










6 תגובות:

  1. התמונה מזויפת... בגלל שרשום שם אץ כתובת הבלוג... למה רשום שם? שאם מישהו אחר יעתיק יראו תתמונה ויכנסו לבלוג וזה כאילו בלעדי להם... אבל זה לא כי זה מזויף... בלי להעליב למה נראלכם שדווקא כאן תהיה חשיפה של תמונה מהקליפ ולא באתר פי אלף יחותר גדול מכם? סתם נקודה למחשבה...

    השבמחק
  2. יואו אני כל כך מחכה לקליפ הוא יוצא מחר אחרי ליל הסדר איזה כיף!

    השבמחק
  3. זאת בכלל ליידי גאגא?
    זה יותר דומה לכריסטינה אגילרה..

    השבמחק
  4. באמת שהיא זמרת גדולה....

    השבמחק
  5. זה פוטושופ שתמונה המקרוית היא ממגזין אופנה ששכחתי את השם שלו אבל ראיתי את התמונה המקורית בדיוק אתמול ולא הבנתי מאיפה זה מוכר לי חחחח

    השבמחק
  6. זה אושר כמזוייף
    הזמרת הכי מדהימה שקיימת
    והיא מופיע כל הזמן בתמונות סוטות כדי להראות שאין לה איבר מין זכרי בגלל השמועות

    עובדה שבקליפים פוקר פייס וגאסט דאנס היא לא מופיע כלל בבגד ים או בתמונות סוטות, מאז גל השמועות היא רוצה להראות שאינה גבר וזה באמת נכון

    השבמחק