יום שני, 4 באפריל 2011

ריהאנה מופיעה עם הסינגל החדש!

וואו. אין מילה אחרת שתתאר טוב יותר את ההופעה של ריהאנה אתמול בטקס אקדמית הקאנטרי. ריהאנה, כאמור, הגיעה להופיע לראשונה עם הסינגל הרביעי מתוך האלבום החדש, "California King Bed". הבלדה, מדהימה לשעצמה, זכתה לעיבוד ווקאלי חדש, עבה יותר, שהופכת אותה לנכס של ממש עבור ריהאנה ולוח ההופעות הפוטנציאלי שלה.

הנאמבר בוצע כדואט עם זמרת הקאנטרי ג'ניפר נטלס. הבחירה הייתה טבעית - ריהאנה היא זמרת פופ, ובתור ההופעה המרכזית של טקס מוזיקת קאנטרי היה רק מתבקש להוסיף לסינגל החדש את הפן המוזיקלי המקומי. בחלקים שונים מהשיר הקול העבה של נטלס גבר על ריהאנה, לעיתים בגלל הטון ולעיתים בגלל חלוקה לא נכונה של הסאונד.

בסופו של דבר, זו הייתה אחת מההופעות הטובות ביותר של ריהאנה בעידן המוזיקלי החדש שלה. אומנם התפאורה והשואו עצמו לא היו מורכבים כמו ההופעה המרשימה במיוחד בטקס הפרסים האמריקאי, אם כי מבחינה ווקאלית זו הייתה ההופעה הטובה של ריהאנה בחודשים האחרונים, או למעשה, מאז שקידמה את "Russian Roulette".

אני בהחלט מקווה שזו לא הופעה חד-פעמית בטבעה, וכי ריהאנה אכן מתכוונת להמשיך ולקדם את הסינגל. ההופעה הייתה פשוט מעולה, השיר ענק, וחבל שריהאנה תיתן להחלטות ניהוליות שגויות ושטויות שבדרך לסקל את ההצלחה שכל-כך מגיעה לשיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה