יום שישי, 8 באפריל 2011

ריהאנה בדרך לשחרור מחודש של האלבום?

לפני כמעט חצי שנה, שוחרר אלבומה החדש של כוכבת הפופ ריהאנה, ונחל הצלחה גדולה ברחבי העולם. יחד עם המקום הראשון במצעד האלבומים הבריטי והשלישי בארה"ב, הצליחה לכבוש עם הסינגלים ששיחררה מתוך "Loud" את המקומות הגבוהים ביותר במצעדים החשובים בעולם.

יחד עם שני סינגלים חדשים בדרך, מתפרסם היום דיווח חדש לפיו הזמרת עובדת על שחרור מחודש של האלבום! הדיווח התקבל יחד עם הצהרה לא-קשורה בעליל של המפיק טדי ריילי (שאחראי, בין היתר, על "Teeth" מתוך מיני-האלבום האחרון של ליידי גאגא) אשר בין היתר טען כי לאחרונה עבד במרץ על הפקה חדשה לריהאנה.

אף על פי שהדיווח מציין במפורש כי מדובר בהפקת אלבום, ההנחה הרווחת היא שמדובר בשחרור מחודש של "Loud". ריהאנה שיחררה את אלבומה החמישי בהפרש של כשנה מאז שחרורו של האלבום הקודם, וגם אז עמד מאחורי ההחלטה ההגיון שאכן "Rated R" לא זכה להצלחה לה ציפתה. לא סביר שהיא מקליטה בימים אלו אלבום חדש לגמרי, בטח לא במצב שבו האלבום החדש מככב בבריטניה והסינגלים כובשים את המצעדים ברחבי העולם.

בבחינת ההפקות הקודמות של ריילי, אני לא בטוח עד כמה הוא וריהאנה מתאימים - אם כי, למעשה, גם החיבור בין ריהאנה ובריאן קנדי נראה לי תמוה לראשונה, והוא הניב שניים מהשירים האהובים עליי בקריירה של ריהאנה. בכל מקרה, אני מאמין שבקרוב כולנו נשמע יותר על הפרויקט המתקרב - במידה ובכלל יש כזה, כמובן.

תגובה 1:

  1. נכון בריאן קנדי הפיק את "Disturbia" ואת "Firebomb" והם באמת שני השירים הכי מדהימים של ריהאנה!!! אני ממש אהבתי את "Teeth" של גאגא ואני מאוד מקווה שזה נכון!! חייבים עוד מוזיקה חדשה מריהאנה!!

    השבמחק