יום שישי, 8 באפריל 2011

בשבוע הבא - ריהאנה תופיע באמריקן איידול!

אחרי זמן מה שקט למדי, ריהאנה חוזרת למסכים ובגדול - אחרי הופעה מדהימה בטקס פרסי הקאנטרי עם הסינגל הבין-לאומי הבא שלה, "California King Bed", תגיע בשבוע הבא ריהאנה לריאליטי האמריקאי המוביל אמריקן איידול להופעה חדשה ומבטיחה במיוחד.

החזרות טרם התחילו, וריהאנה עצמה טרם מסרה הודעה בנושא, כך שעוד אי-אפשר לקבוע בוודאות מה בדיוק היא תשיר; אם כי ההערכות, כמובן, נעות בין "California King Bed" ובין הסינגל האמריקאי המוכרז הבא שלה, "Man Down". אישית? אני בכלל מעדיף "S&M".

כזכור, ממש לפני שנה הגיעה ריהאנה לתוכנית כדי להופיע בפעם הראשונה (ולמעשה, גם בפעם האחרונה בטלוויזיה) עם הסינגל החדש שלה בזמנו, "Rockstar 101", בהופעה אדירה, מהטובות שלה טרם מסע ההופעות האחרון. גם אז ההופעה קדמה ליציאת הרצועה כסינגל, מה שאומר שלא בהכרח ניתן לפסול את "Man Down" כנאמבר פוטנציאלי.

כמו שכבר אמרתי, אני אישית הייתי מעדיף עוד דחיפה קטנה דווקא לסינגל הנוכחי, "S&M". הוא שוחרר לפני שלושה חודשים, אמת, אבל בימים אלה הוא נמצא בשיאו במצעד האמריקאי - ואלוהים יודע שכשריהאנה רוצה, היא גם יודעת לעשות מחרוזות מצוינות. אם במרכז ההופעה היא מתכוונת לשים סינגל חדש (מה שמאוד סביר), אני אישית הייתי מעדיף שתשלב גם את "S&M" בכל הסיפור.

את ההופעה של ריהאנה באיידול בשנה שעברה כבר הזכרתי, ואפילו שיבחתי. זו באמת הייתה הופעה מצוינת לסינגל שלא מימש את עצמו בגלל טעויות ניהוליות בעיקר (שבועות אחר כך הוא כן הצליח למכור קצת, בעיקר בזכות הבאזז שנוצר סביב ריהאנה עם הסינגלים החדשים). אני בשמחה מפנה אתכם שוב להופעה, שאולי תיתן לכולנו טעימה קטנה ממה שריהאנה מתכננת לשבוע הבא.


3 תגובות:

  1. לא יכול לחכות, ריהאנה פשוט מדהימה. עם כל הטראש שמסביב, היא היחידה שבאמת נותנת תוצאות. אלבום מדהים, זמרת מדהימה.

    השבמחק
  2. בא לי כברררר

    השבמחק
  3. מחכה להופעה D:
    אבל אני רגילה שריהאנה שרה לגמרי ליייייב ! ... מזה ההופעה המוזרה הזאתי עם הפלייבקים האלו !?

    השבמחק