יום חמישי, 28 באפריל 2011

מלכה ללא כתר; גאגא אצל אלן!

היא נולדה ככה, חברים. לאחר ששוחרר הסינגל האחרון של "Judas" שזכה לביקורות שנויות במחלוקת אצל מבקרי המוזיקה השונים בעולם, הזמרת ליידי גאגא הופיעה איתו הופעת בכורה בתוכנית האירוח של חברתה אלן דג'נרס.

"Judas" כבר בשבועו השני מתחיל להראות סימני ירידה במצעדים. לאחר שבשבוע הקודם היה מקום 10 במצעד האמריקאי של בילבורד, השבוע הוא צנח למקום 12. חייבים להודות שמכירות כאלה פושרות בדרך כלל לא מתאימות להצלחות הקודמות של אייקון הפופ גאגא ולכן גאגא הולכת להופיע מספר הופעות בתקופה האחרונה כדי לקדם את הסינגל ואת האלבום. את הרגל הראשונה שלה היא פסעה בהופעת בכורה בתכנית של אלן.

ההופעה הייתה מדהימה. בלי שטיקים מיוחדים ובלי תלבושת מיוחדת, גאגא הצליחה לקרוע את הרחבה עם שירה משוחררת ופראית וכוריאוגרפיה כובשת. היא ללא ספק הוכיחה שנית שהיא מסוגלת גם לשיר וגם לרקוד.


 כמו כן, ההופעה הזאת הוציאה משהו קסום מגאגא; משהו פראי יותר, שמזכיר את ההופעות הראשונות שלה בתקופת "The Fame Monster". אני שמח לראות שהאווירה המשוחררת חזרה שוב אליה ועל פניה של גאגא ניתן לראות כי היא ללא ספק נהנתה מכל רגע בהופעה. בריאיון שהיה לפני ההופעה, גאגא אישרה את השמועות על כך שהיא הולכת להיות הסנדקית של הבן של אלטון ג'ון, והבטיחה לאלן שבפעם הבאה שהיא תתארח אצלה היא תופיע עם ג'ינס וסניקרס.

הריאיון



ההופעה


8 תגובות:

  1. הופעה פצצה!

    השבמחק
  2. לא נעים לי להגיד אבל היא נראת זוועה

    השבמחק
  3. אפילו שרוב ההופעה היא השתמשה בפלייבק, המיקרופון והתוספות הקוליות בלייב תרמו מאוד לשיר ולהופעה. ריקוד מדהים שמוכיח פעם נוספת שהבחורה היא פרפורמנסית אמיתית.

    השבמחק
  4. הבגדים דומים לבגדים בקליפ של Im Slave For You

    חוץ מזה הופעה נחמדה

    השבמחק
  5. היו לה טובות יותר.... לא אהבתי את השיר החדש ולא את ההופעה איתו אבל אני בטוח שבאלבום היא תצליח להפציץ כמו עם הסינגל הראשון

    השבמחק
  6. היא ממש מדהימה והיא נראית פה הכי יפה שיש , והשיר הגיע למקום 5 או מתחת לא זוכר ואין לא אפילו וידאו ככה ש.....

    השבמחק
  7. איין , איין . היא מלכה !!!!

    השבמחק