יום שבת, 30 באפריל 2011

עכשיו ברשת: הצצה לסינגל השני של ביונסה!

בימים אלו, מתחיל סינגל הבכורה מתוך האלבום החדש של ביונסה את צעדיו הראשונים במצעדים, וכך גם בפלייליסט של תחנות הרדיו מסביב לעולם. "Run The World" אומנם לא סיפק את כל המעריצים בצורה אבסולוטית, אם כי נראה שביונסה לא נחה - וכבר מוכנה לסינגל הבא.

היום הגיעה לרשת הצצה חדשה לרצועה בשם "'Till The End Of Time", שעל פי השמועות תשמש כסינגל הבא מתוך האלבום המתקרב, ויש הטוענים שתמונות מסוימות שדלפו לרשת ויוחסו תחילה לקליפ של סינגל הבכורה, לקוחות למעשה מתוך צילומי הקליפ שלו (את זה, ככל הנראה, נוכל לוודא רק אחרי יציאת הקליפ לסינגל "Run The World").

ההצצה היא מינורית. קולטים שורה בקושי, ולא ברור אם יש קשר לדואט עם ג'סטין טימברלייק משנת 2007, שנושא את אותו השם. אבל זה אומר הרבה - דבר ראשון, ביונסה מנסה לחזק סביבה את ההד, שבנינו, לא מפיל אף אחד. אבל במידה ולא ביונסה היא שהדליפה את ההצצה הקצרה, היא ניצבת מול בעיה לא קטנה - ייתכן שהרצועה תדלוף במלואה בקרוב, ממש כמו שקרה עם הסינגל החדש.

אישית, אני מקווה שהכל ילך וישתפר. אני מאמין שביונסה תיתן את הפוש שהיא יכולה, ותיתן את השואו שהיא יודעת. שום-דבר עוד לא אבוד, והאמת? ביונסה יודעת להתאושש כשצריך.




גם לפני מספר שבועות, דלפה הצצה ארוכה יותר, שמיוחסת כעת גם היא לסינגל העתידי. הנה היא לפניכם;

תגובה 1:

  1. אין עליה. אתם עוד תראו, היא לא תראה אף אחת אחרת ממטר. האלבום החדש יהיה מדהים!! והלוואי שמה שכתבתם נכון וריהאנה תתארח שם

    השבמחק