יום שלישי, 19 באפריל 2011

ריהאנה עוברת להגנה

 אם שמעתם את הרמיקס החדש ללהיט "S&M" (מי לא?), כנראה שגם אתם שמתם לב לספק צינון ספק מתיחה של המהנדס המוזיקלי של בריטני ספירס, שלטענת רבים גרם לה להשמע כמו ילדה קטנה, חולה ומצוננת כאשר שרה את השיר לצד הזמרת המקורית, ריהאנה.

בראיון חדש לתחנת רדיו, הוצגה ע"י המראיין בפני ריהאנה הדעה הרווחת הזו, ובאופייניות, הזמרת הגנה על ספירס. "תמיד יהיו אנשים שלא יאהבו מה שאתה עושה", סיפרה. היה די-ברור שמדובר בקו הגנה שהזמרת הכינה טרם הראיון, אם כי העובדה שהיא יוצאת להגנה של ספירס ראויה להערכה.

זה לא שאני לא מסכים איתם לגמרי. בריטני באמת נשמעת מוזר ברמיקס החדש, אבל זה לא משהו שאני לא התרגלתי אליו. השיר ענק, וזה מכפר על הכל והקול. ובכל זאת, הרמיקס הגיע למקום הראשון באייטונס האמריקאי; זה הישג מכובד מאוד בשביל רמיקס, סה"כ, ששוחרר כרמיקס ולא כסינגל. זה לא קורה לעיתים קרובות (החדש של קייטי פרי, לדוגמא, לא נחשב, הרמיקס שוחרר כגרסאת הסינגל).

בחדשות אחרות; היום, אישרה כוכבת הפופ כי עריכת הקליפ החדש לסינגל העתידי "California King Bed" הושלמה. לפי השמועות, מצפה לנו קליפ חביב במיוחד שבצורה מסוימת יזכיר גם את תפאורת הבמה בהופעה האחרונה של ריהאנה עם הסינגל בריאליטי ציד-הכשרונות אמריקן איידול. אנחנו לא יכולים לחכות!

2 תגובות:

  1. היא גם אמרה בסוף בצחוק : "לפני שאתה מדבר על הקול של בריטני אתה צריך לסדר את שלך"
    חחחחחחחחח מלכה!
    כל הכבוד לה..
    הרמיקס מדהים! ♥

    השבמחק
  2. יש מקום שאפשר להוריד את הרמיקס ההזה?

    השבמחק