יום שישי, 8 באפריל 2011

גאגא, נצרות והקליפ החדש של "Judas"

ליידי גאגא נחשבת כבר מזמן לסנסציה עולמית שמפתיעה אותנו כל פעם בחדש. ההופעה נוטפת דם בטקס ה-VMA ושנה לאחר מכן תלבושת הבשר של גאגא באותו הטקס הם דבר מקורי ומפתיע שלא ראינו כמותו בעבר. בנוסף, בעיקר מתקופת "The Fame Monster", גאגא לא מפסיקה להפתיע אותנו עם הקליפים המושקעים, המוזרים והשנויים במחלוקת שהיא מוציאה לסינגלים שלה.

אם אנשי דת היו זועמים על הקליפ ששחררה ל"Alejandro" (שלטענתם, היה קליפ אנטי-נוצרי מובהק), אין לי ספק שיהיה רעש ומחאה גדולה נגד הקליפ הבא של גאגא לסינגל הבא שלה "Judas"  שצפוי לצאת בקרוב. 

הקליפ ל-"Judas" יבויים ע''י לוריאן (שביימה את "The Way You Love Me" של קרי הילסון). לוריאן שימשה כוריאוגרפית של כל הסינגלים האחרונים של גאגא, החל מ"Poker Face" ועד ל"Born This Way". לוריאן התראיינה לרשת MTV ומסרה פרטים ראשונים על הקליפ הבא של זמרת הפופ המצליחה.

"קודם כל, אני נוצרייה, והקריירה שלי הוא הוכחה לקיומו של אל בחיי, ואני חושבת שרוב האנשים חושבים שגאגא מחללת את הקודש והם מנחשים את הגישה של גאגא בנוגע לדעת ואני חושבת שהם יהיו מאוד מזועזים לגלות כמה ענק וכמה חוצה-עולמות המסר של הקליפ," גיבסון מספרת. "והקליפ בהחלט הולך לזעזע בעולם."

הליהוק לקליפ כולל את נורמן רידוס כג'ודאס, ואת ליידי גאגא כמארי מאגדאלן (למי שלא יודע, היא הראשונה שראתה את ישו עולה מהמוות לפי הנצרות). "אני עזרתי לגאגא בגיבוש הרעיון לקליפ "Born This Way", ואהבתי הרבה חלקים ממנו. אך היו חלקים בקליפ, לדעתי, שלא התפתחו מספיק לדעתי. כשהגענו ל"Judas", זה היה מאוד ברור לי ולה כיצד הקליפ צריך להיראות. אנחנו חיפשנו אחר במאי, אך התאריכים לא היו פנויים והיו קונפליקטים רבים בדרך ואז גאגא והמנהל שלה הסתכלו עליי והציעו לי לנהל את הקליפ עם גאגא," מספרת לוריאן. "זה הולך להיות קליפ פלומנלי: מאוד חזק, מאוד מרשים. גאגא היא אומנת כל כך חזקה. הנאמנות שלה אליי היא מישהו שאני לנצח אודה לו. אנחנו קשורים נורא מבחינה רוחנית. אנחנו צריכים אחת את השנייה, והקליפ לג'ודאס הוא צורה אולטימטיבית לקשר האמיתי בינינו." 

נורמן רידוס. צפוי לשחק בקליפ של "Judas"

12 תגובות:

  1. כמה רעש היא עושה בלי הרעש הסינגל הנכה שלה BTW לא היה מגיע לרבע מהצלחה שלו

    השבמחק
  2. "כמה רעש היא עושה בלי הרעש הסינגל הנכה שלה BTW לא היה מגיע לרבע מהצלחה שלו"

    לא הבנתי תתחביר של המשפט, הסינגל טוב או רע? חחחח
    אתה אומר שהוא נכה אבל הוא עוד לא הגיע לרבע מההצלחה שהוא יכול להגיע?

    השבמחק
  3. היא מלכה!
    ולBTW הגיע להצליח :)

    השבמחק
  4. מלללללללללכה!!!!!!!!!!!!! אני כבר לא יכול לחכות לסינגל ובכלל לקליפ :]

    השבמחק
  5. יואו אני מת כבר לשמוע את כל האלבום!

    השבמחק
  6. "לא הבנתי תתחביר של המשפט, הסינגל טוב או רע? חחחח
    אתה אומר שהוא נכה אבל הוא עוד לא הגיע לרבע מההצלחה שהוא יכול להגיע? "

    הסינגל רע אם היא לא הייתה עושה עליו רעש כמו לאדע מה אז הוא היה פחות מצליח

    השבמחק
  7. מלכה וכל הקנאים תמשיכו לקנאות.....

    השבמחק
  8. "הסינגל רע אם היא לא הייתה עושה עליו רעש כמו לאדע מה הוא היה פחות מצליח"
    אז איך אתה בדיוק מסביר את זה שהוא בילה 5 שבועות רצופים במצעד של בילבורד?
    אולי אתה פשוט לא מבין אותו עד הסוף....

    השבמחק
  9. "אז איך אתה בדיוק מסביר את זה שהוא בילה 5 שבועות רצופים במצעד של בילבורד?
    אולי אתה פשוט לא מבין אותו עד הסוף.... "

    בגלל שהוא של גאגא , אם זמרת אחרת הייתה מוציאה אותו הוא לא היה נכנס למקום 1 בבילבורד

    השבמחק
  10. השיר של גאגא לא נכה בכלל. אתה מכיר את המילים האלה? השיר הזה הוא דוגמה טובה לכל ההומופובים למיניהם. המילים של השיר הזה טהורות. ואם הלחן לא מתאים לך ובגלל זה אתה אומר אתזה, אז תאלץ להתרגל. (;

    השבמחק
  11. נראה לך שבגלל זאת גאגא את מתייחסים אליה אחת? איזה שטויות!
    תראה את קייטי פרי, אחת הזמרות הכי לא מוערכות שיש, תראה איזה שיר מזעזע היא הוציאה (שיר קליט אבל ללא מסר)והיא עכשיו נמצאת במקום הראשון ונראה שהוא לא מתכוון לרדת משם...

    השיר טוב וזהו לא צריך לחפור עליו ולדעתך כל שיר צריך קידום כדי שהוא יצליח וליידי גאגא היא אשת שיווק ולא רק זמרת וזה משהו שמאוד חשוב בתעשייה של היום של מישהי שמתחילה לשיר נהיית נסיכת פופ (אחמ אחמ מיילי סיירוס אחמ אחמ)

    השבמחק
  12. טוב חברים, הסינגל יצא!! אתם יודעים משהו על הזמן שייצא הקליפ המדובר???

    השבמחק