יום שלישי, 12 באפריל 2011

עכשיו זה רשמי: בריטני וניקי יצאו לסיבוב הופעות משותף!

שמועות, משא ומתן, המון רכילות ודיבורים - הכל לבסוף השתלם, והיום ניתן לאשר רשמית כי כשתצא כוכבת הפופ בריטני ספירס למסע ההופעות החדש שלה ביוני הקרוב, היא תתלווה בידי לא אחרת מאשר הראפרית העולה והמוכשרת ניקי מינאג'!

זו בהחלט הופעה ששווה ללכת אליה. אני מתקשה לראות את המעריצים ההדוקים של בריטני מתחברים לסגנון של ניקי, אבל אני בהחלט אגיד שמעבר לעובדה שהם מרוויחים ובענק, ניקי היא מהראפרים שיותר מתחברים לפופ העכשווי, ואני בטוח שילך לשתיים פשוט מצוין.

הסיבוב הצפון-אמריקאי של מסע ההופעות החדש יחל ביוני, וימשך עד אמצע חודש אוגוסט. טרם פורסמו תאריכים לסיבוב אירופאי, ולמרות שבנו תמיד נטועה התקווה ששתי כוכבות כאלו יגיעו לארץ, הסיכוי נמוך, בטח ובטח בגלל שהשבוע יופיע בארץ ג'סטין ביבר, ובחודש הבא אנריקה איגלסיאס. צריך קצת הפסקה.

אבל זה לא הכל - במהלך הספק דיון ספק הכרזה שערכו השתיים בטוויטר, הן סיפרו גם כי יש להן הפתעה נוספת. ההימור הפרוע והדי-מבוסס שלנו הוא שמדובר ברמיקס לסינגל החדש של בריטני, "'Till The World Ends". כבר רצו ברשת שמועות על רמיקס חדש עם זמרת נוספת, ומאוד יכול להיות שבקרוב מינאג' תגשים עוד חלום קטן שלה - ותשתף פעולה עם ספירס.

2 תגובות: