יום שלישי, 26 באפריל 2011

מה אתם עושים בשביל להביא אותם לישראל?!

זה בכל מקום - עצומות, מכתבים ואפילו הפגנות. בפייסבוק, בטוויטר, בפורומים ובבלוגים. המעריצים הישראלים קמים על הרגליים (או למען האמת, ברוב המקרים מתיישבים ליד המחשב, אבל העיקר הכוונה), ועושים. עושים מה שהם יכולים כדי להביא את הזמרים שהם אוהבים לישראל!

אנחנו, כמובן, תומכים בכולם. גם אם האפקט האמיתי נמוך, אנחנו משמיעים את הקול שלנו, חזק וברור - ומספרים לכל המפיקים הישראלים ולכל המנהלים האמריקאים בדיוק מה שאנחנו רוצים.
הטרנד החדש בסיפור, שבא לידי ביטוי בעיקר בחודשים האחרונים, הוא סרטוני מעריצים. כדי להראות את התמיכה שלנו בכם, מעריצים יקרים, סיכמנו כאן בשביל הקוראים שלנו את הסרטוני-מעריצים הטובים ביותר שהגיעו אלינו. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

סרטון המעריצים הראשון שאני רוצה להראות לכם, לדעתי, הוא שהתחיל בעיקר את הגל הנוכחי. הסרטון הופק על ידי בלוג המעריצים הישראלי של ליידי גאגא (אותו אתם יכולים למצוא אצלנו ב"אתרים מומלצים"), ומוקדש לסינגל הבכורה של גאגא מהאלבום המתקרב, "Born This Way". הסרטון, דרך אגב, זכה למעל ל-9,000 צפיות ביוטיוב. "סרטון ההמשך" של הבלוג, שמלווה את הסינגל החדש, "Judas", פורסם גם הוא לא מזמן, אך הוסר מהרשת.



אני אמשיך דווקא עם השחקן החדש יחסית במגרש, וזה קהל המעריצים של קייטי פרי, שאומנם היה קיים מאז תחילת הקריירה שלה באלפיים ושמונה, אם כי בשנה האחרונה התהדק והתחזק בצורה משמעותית. הסרטון הבא הופק גם הוא על ידי אתר מעריצים ישראלי לזמרת (שגם אותו, כמובן, תוכלו למצוא אצלנו ב"אתרים מומלצים"). מעריציה הישראלים של קייטי התגבשו גם הם כדי לשחרר סרטון דומה בקונספט לקודם שהראנו, והם בחרו להשתמש בלהיט המקום-הראשון החדש של קייטי, "E.T" (קניה ווסט חסר, אבל אנחנו נחיה עם זה).



אבל יחד עם קייטי פרי, בשנה האחרונה גם צמח במגמתיות גדוד מעריצים לא-קטן לכוכבת מצעדים נוספת בשם קאשה. עם להיט הענק "Tik Tok" ועוד לא-מעט סינגלים שהשתחלו לעשירייה הפותחת במצעד האמריקאי, הצליחה גם קאשה לבסס בשנה האחרונה את מעמדה בתעשיית המוזיקה - וכמו כן, גם כאן אצלנו, צברה לא מעט מעריצים. הסרטון הבא הופק על ידי מנהלת אתר המעריצים הישראלי של קאשה (ניחשתם נכון, גם אותו תמצאו אצלנו ב"אתרים מומלצים"!), שגייסה את הקהל המתגבש בסרטון עם קונספט קצת שונה (הרעיון דומה, אם כי במקום לצטט שורות מהשיר הם בחרו לללכת על "Ke$ha To Israel"). ברקע, אגב, מתנגן "We R Who We R". שווה צפייה.



אבל את הטופ שמרתי לסוף. עם כל הכבוד לסרטוני המעריצים המעולים שכבר פרסמנו (וכל אחד ואחד מהם מלא בהשקעה, יצירתיות ואנחנו מלאי הערכה כלפי המעריצים שעבדו קשה), ישנה גם חבורה לא-קטנה של מעריצים, שפיזית קמו על הרגליים, ויצאו לעבוד. אלו מעריצי הקומדיה-המוזיקלית גליי, שבשנה האחרונה, למעשה, כוכביה נחשבים למוזיקאים בכל סקאלה, ואפילו מצליחים להשחיל את הקאברים והשירים המקוריים שלהם למצעדים ברחבי העולם.
בכל מקרה, המעריצים הישראלים יצאו לדרך עם הרבה מוטיבציה, ובעיקר, מקוריות. עם הרבה קטעי-וידאו, מוזיקה ומה שנראה כמפגש מעריצים בעל כמות אנשים מכובדת בהחלט, הצליחו הגליקרים לגרום אפילו לי לפתוח עין. שיחקתם אותה!




גם אם זה לא תמיד נראה אפקטיבי, אל תפסיקו, אפילו לא לרגע - ריהאנה, ג'סטין ביבר, אנריקה איגלסיאס - כל ההופעות בארץ נבעו מביקוש, מרעש, מהמעריצים שלא הפסיקו. אנחנו כאן בבלוג נמשיך לתמוך בכם, נמשיך להפיץ את הסרטונים והעצומות שלכם, ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי שכל הזמרים שכולנו אוהבים יגיעו לכאן.
כמעריצי מוזיקה, לכולנו יש יותר השפעה, יותר כוח והרבה יותר יכולת ממה שאנחנו חושבים. בסופו של דבר, אנחנו הקהל, אותנו שואפים לרצות - וכמה פשוט, הדבר היחיד שאנחנו באמת צריכים לעשות זה לצעוק לכולם את מה שאנחנו באמת רוצים, איזה אומנים אנחנו רוצים כאן, על הבמות שלנו, בהופעות בלתי-נשכחות.

את כל הסרטונים, ההפגנות והעצומות אתם מוזמנים לפרסם בעמוד החברים שלנו בפייסבוק, ואנחנו בשמחה נתמוך בכולם, כי ממש כמוכם, גם אנחנו משתוקקים לראות את הכוכבים הגדולים של העולם מופיעים כאן. אם הסרטון שלכם לא פורסם בכתבה הזאת, כמובן, אין זה מעיד על איכות, אנחנו פשוט פרסמנו את הסרטונים היותר חביבים ורלוונטים שהגיעו אלינו. תהיו בטוחים שאם תשלחו לנו את הסרטונים שלכם, בדואר האלקטרוני או בפייסבוק, יש סיכוי לא רע שנפרסם אותם בכתבה דומה בעתיד.

6 תגובות:

  1. שחקו אותה!
    כל הסרטונים מדהימים :)

    השבמחק
  2. אני_בשל_גאגא:)
    ורק_שתדעו,היוצרת_של_הסרטון_של_גלי_נשבעה_לעשות_דברים_מסוימים_אבל_לא_קיימה...וכשהוכיחו_את_זה,היא_סכסכה_בין_ה"קורבנות"_לבין_שאר_הקבוצה...

    השבמחק
  3. איזה כיף עכשיו אני מופיעה גם בספייסי קנדי D: ! חחחח , אני בסרטון של גאגא (מנסתם XD)
    כתבה ממש כיפית לקריאה, תודה D: !

    השבמחק
  4. קאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאשה ♥

    השבמחק
  5. שקאשה תבוא לארץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ

    השבמחק
  6. שקאשה תבוא לישראל אני בטוחה שהמוני אנשים מחכים לה ואני אחת מהם I love kasha

    השבמחק