יום שבת, 30 באפריל 2011

בדרך ללהיט של הקיץ; ג'יי-זי, קניה, ביונסה וברונו!

הקיץ מתקרב בצעדי ענק, ויחד איתו יגיעו גם הזמרים הכי-נחשבים בתעשייה, שיעשו הכל כדי להפוך את השיר שלהם ללהיט הגדול של חודשי הקיץ החמים. עד כמה רחוק הם ילכו? לא שאפשר לקבוע כבר מעכשיו, אבל לי נראה שהראפרים ג'יי-זי וקניה ווסט פותחים פער.

אם הקיץ הקודם היה כס המלכות של "Love The Way You Lie", הראפרים לא מכוונים רחוק מזה - היום נחשף כי השניים מתכוונים להוציא ממש בקרוב סינגל חדש בשם "Lift Off", שבו יתארחו כוכבי הפופ ביונסה וברונו מארס.

נשמע מבטיח. כן, אין מה לעשות, בכל פעם שהזוג הנשוי מתחבר מוזיקלית, נוצר להיט חדש. ותוסיפו לזה את קניה ווסט? להיט מנצח. ברונו מארס, אני מניח, יקבל חלק קטן יותר בכל החגיגה, ולמרות שהיום אני לא רואה אותו משתלב טוב בסיפור, אני מקווה שהוא יתרום.

ההנחה שלי היא שיהיה כאן משחק על הראפ\פופ. למרות שאת מרבית נקודות השיא בקריירה של ביונסה היא חייבת לסגנון ה-R&B, השילוב עם ברונו מארס, זמר פופ בעיקר, לא משאיר הרבה מקום לפעולה.
הסינגל החדש, כאמור, ילקח מתוך האלבום המשותף החדש של קניה וג'יי-זי, שצפוי לראות אור תוך מספר חודשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה