יום שישי, 1 באפריל 2011

ניקי תצטרף לסיבוב ההופעות החדש של בריטני?

בימים אלו היא מופיעה יחד עם ליל ויין בסיבוב ההופעות החדש שלו, ובשנה שעברה אף יועדה לצאת לסיבוב ההופעות הגדול של ריהאנה בארה"ב - אם כי נראה שהחלק המלהיב בקריירה של ניקי מינאג' על הבמה יגיע ממש בקרוב, שכן היום מתפרסם כי מתקיים מו"מ בין מנהליה של מינאג' למנהליה של כוכבת הפופ בריטני ספירס, המעוניינת לצרף את הראפרית למסע ההופעות החדש שלה.

ניקי צפויה לפתוח את סיבוב ההופעות האמריקאי של בריטני שיוצא לדרך ביוני הקרוב, לאחר שאנריקה איגלסיאס החליט שלא להצטרף לזמרת אף על פי שדווח כי הסכם בין השניים כבר נחתם. מקורות חושפים, דרך אגב, כי ההסכם בין ניקי ובריטני צפוי להחתם כבר בימים הקרובים.

מבחינתי זה מעולה - השתיים מופיעות טוב על הבמה, לשתיהן יש כריזמה בהופעות וללא ספק מכירות הכרטיסים להופעה המשותפת של השתיים יזרמו כמו מים, אם כי אני בספק שקהל המעריצים הרחב יותר של בריטני, שידועה בעיקר בטראש-פופ שלה, יצליח להתחבר ולהנות מניקי, שבראש ובראשונה היא ראפרית, ולעיתים גם ראפרית אגרסיבית למדי.

ניצוץ של תקווה - טרם הוכרזו תאריכי מסע ההופעות של ספירס באירופה, וטרם הוכרז אם מינאג' תצטרף אליה גם אל מחוץ לארצות הברית. מעריצים יקרים, זה הזמן שלכם לפעול - סרטוני מעריצים, מכתבים למפיקים, עצומות ברשתות החברתיות - אם יש סיכוי להביא את בריטני ספירס (פלוס תוספת נהדרת של ניקי) לארץ, זה עכשיו.
בכל מקרה, אם יגיעו לארץ ואם לא (ולצערנו, סביר להניח שלא), אנחנו נשמח לראות את קטעי הוידאו שיופצו מתוך ההופעות. אני בטוח שהדינאמיקה בין השתיים על הבמה תהיה נהדרת.

4 תגובות:

  1. תכלס חייבים לדבר עם מפיקים בארץ, אני בטוח שאני לא היחידי שחושב שהגיע זמנה של בריטני לנחות אצלנו ולהופיע. (12 שנות קריירה והמלכה עדיין לא הייתה אצלנו)
    אז אילו מפיקים יש בארץ שאפשר לשלוח להם מייל? תנו שמות, יאללה אנשים בואו נתחיל להוזיז את הגלגלים להביא אותה!

    השבמחק
  2. אמן שהיא תבווא לארץ

    ואם היא לא תבוא אני ינסה לקנות כרטיס להופעה שלה בחו"ל

    השבמחק
  3. באמת הגיע הזמן שתבואא :) אם לא אז בחו"ל

    השבמחק
  4. כל כך בא לי שהיא תבוא לפה!
    אם לא.. אני אנסה לקנות כרטיס להופעה בחול P:

    השבמחק