יום שלישי, 12 באפריל 2011

שחור ולבן; וויל איי אם וג'סטין טימברלייק ב-2 דליפות חדשות!

אם נסתכל בגדול, לוויל איי אם ולג'סטין טימברלייק יש הרבה במשותף. וויל איי אם הוא סולן להקה מצליחה, וג'סטין טימברלייק הוא יוצא של להקת בנים שהצליחה מאוד בעבר. שניהם גם מוכשרים מאוד מעבר לתחום המוזיקה; וויל איי אם הוא מפיק מעולה בזמן שג'סטין טימברלייק כותב שירים משובח שזכה לכתוב כבר מספר להיטים בחייו. גם ההשפעה המוזיקלית וסגנון המוזיקה שלהם לא רחוק כל כך מזה של השני, ולכן אם הם יעבדו ביחד זה עשוי להיות מעולה בשביל שניהם.

וכן, מסתבר שזה קרה. שני רצועות דלפו אחד אחרי השנייה, ובשניהם וויל איי אם וג'סטין טימברלייק משתפים פעולה אחד עם השני. השיר הראשון נקרא "Nature Of The World" והשיר השני נקרא "Going Crazy".

ההפקות בשני השירים נשמעות ישנות, ולכן אני משער שהרצועות ישנות ולא שייכות לפרוייקט עתידי של וויל איי אם או של טימברלייק. הרצועות גם מזכירות יותר את הסגנון של וויל איי אם בתחילת הקריירה שלו (סגנון פחות אלקטרוני ויותר אורבני). בסך הכל? לא מדובר פה בלהיטים פוטנציאליים. אם אתם שואלים אותי איזה מזוג הרצועות יותר טובה, הייתי אומר ש"Going Crazy" יותר קליט וטוב מ"Nature Of The World". אם אתם מתגעגעים לקולו של ג'סטין טימברלייק, או סתם רוצים להנות מרצועה של וויל איי אם שטרם שמעתם, אני ממליץ לכם להאזין לרצועות.

Will.i.am & Justin Timberlake - Nature Of The World

Will.i.am & Justim Timberlake - Going Crazy

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה