יום רביעי, 20 באפריל 2011

ביונסה וריהאנה ישחררו דואט חדש?!

אם נתתם לסינגל החדש של ביונסה, "Girls", להוריד לכם את הציפיות לקראת האלבום החדש, ואפילו לשנייה, ידיעה חדשה שמגיעה לרשת היום תקפיץ אותן למעלה וגבוה - על פי דיווחים חדשים, באלבום החדש תוכלו למצוא דואט עם לא אחרת מאשר כוכבת המצעדים ריהאנה!

"ריהאנה רצתה לעבוד עם ביונסה מזה זמן-מה," מספר המקור, "אחרי שדיברו ביניהן על דואט במהלך טקס הגראמי האחרון, הן סוף-סוף מצאו זמן להקליט את השיר ביחד". עוד הוסיף כי השיר אכן יכלל באלבומה החדש של ביונסה (שצפוי להשתחרר ביוני), וסיפר שמדובר בלהיט מקום-ראשון מובטח.

האמת, זה יהיה פשוט אדיר; החיבור בין ביונסה לריהאנה יהיה טבעי בהרבה מאשר החיבור בין ביונסה לליידי גאגא מאלפיים ותשע, שבעצמו הניב תוצאות לא רעות בכלל. אבל במבחן המציאות, אני לא חושב שזה ריאלי. רק עכשיו שיחררה ריהאנה רמיקס חדש עם בריטני ספירס, ועל פי הדיווחים עוד יש דואט עם קייטי פרי בדרך, וקשה לי להאמין שהזמרת מתכוונת להשתמש בכל הקלפים בשנה אחת.

אבל בסופו של דבר, אותה מחשבה עברה אצלי גם כשבריטני סיפרה לראשונה שהיא רוצה לעבוד עם ריהאנה, וזה אכן קרה - אז אני לא מנמיך ציפיות, ואני בהחלט מקווה כי מדובר בשמועה אמיתית ושאכן, עד יוני הקרוב, כולנו נזכה לשמוע דואט R&B מקפיץ מבין שתיים מהזמרות המובילות בתעשיית המוזיקה של היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה