יום שלישי, 26 באפריל 2011

הצצה לקליפ החדש של ג'ניפר לופז!

ממש בימים אלו, דרוכה הרשת לקראת האלבום החדש של ג'ניפר לופז שצפוי לדלוף במלואו בקרוב. הזמרת עצמה, למען האמת, לא מראה סימני האטה, ויחד עם "Papi", הסינגל החדש ששוחרר, מתכוננת הזמרת לשחרור הקליפ לסינגל האורבני מתוך האלבום, "I'm Into You".

הסינגל החדש (שאנחנו, אגב, אהבנו) מארח את הראפר ליל ויין, והקליפ שירתם לקידומו צולם לפני מספר שבועות. והתוצאה? לא הייתי אומר שמבטיחה. אני בהחלט אצפה לראות את הקליפ המלא לפני שאשפוט באופן סופי, אם כי נראה מזגזג לחלוטין. לצד הסצנות המושקעות-למראה במעין מקדש אפריקאי ישנן סצנות החוף שנראות בנאליות וזולות, מה שבשום אופן לא משתמע מהסגנון שאימצה לעצמה ג'יי-לו בעידן המוזיקלי החדש שלה.

את ליל ויין אנחנו עוד לא רואים כאן, אם כי אני לא חושב שהחלק שלו בקליפ יהיה מעניין בצורה יוצאת דופן. אני כן מקווה שיהיו סצנות משותפות בין השניים, שלפחות את נקודת הזכות הזו נוכל לרשום לטובת הקליפ. בכל מקרה, הציפיות שלי מהזמרת נשארות גבוהות כשהיו ששוחרר הקליפ ללהיט "On The Floor", ואני מקווה לטוב.

האלבום החדש, "Love?", יגיע למדפים בעוד קצת יותר משבוע - ואל הרשת, למען האמת, צפוי להגיע בכל יום. תהיו בטוחים שכשהאלבום אכן ידלוף, אנחנו נהיה כאן כדי לעדכן אתכם, ולשתף אתכם בזרמי הביקורות שברשת, וכמובן - בדעה שלנו על כל הסיפור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה