יום שבת, 16 באפריל 2011

חדש: שוחררה עטיפת האלבום של ליידי גאגא!

רק אתמול שוחרר הסינגל החדש, "Judas", וכבר היום מגיעה אל הרשת העטיפה הרשמית של האלבום החדש של ליידי גאגא, שצפוי לצאת לקראת סוף החודש הבא.

אם חשבתם שעטיפת סינגל הבכורה הייתה הזויה, עוד לא ראיתם הכל - על עטיפת האלבום החדש תוכלו למצוא את הליידי כשהיא משולבת עם אופנוע, ומעליה נישא שם האלבום, "Born This Way" (שימו לב - השם של גאגא לא מופיע על העטיפה! זו החלטה די-קריטית).

קשה לי לשבח את זה. מעבר לעובדה שזה בטח מכיל אין-סוף מסרים אומנותיים שגאגא תפזר לנו במהלך הפרומו - זה פשוט נראה רע. ובכל זאת, זו בסה"כ עטיפה. אני אחיה עם זה.

אתמול, כאמור, שוחרר הסינגל השני מתוך האלבום המתקרב, והרשת חלוקה בדעותיה - אפילו אנחנו בצוות הבלוג חלוקים בינינו. הסינגל כבר כבש את ראש מצעד האייטונס האמריקאי, אבל אני מבקש מכם, כשתרגע ההתלהבות הראשונית - תשפטו את השיר פעם נוספת. אני אוהב את גאגא, אבל לדעתי הסינגל החדש הוא נקודה חלשה בקריירה שלה.





12 תגובות:

  1. גם העטיפה והסינגלים חלשים נורא..
    ממש מאוכזב ממנה ><

    השבמחק
  2. היא מלכה וזהו !
    וגם Judas זה אחד השירים שלה !
    הוא כ"כ ממכר |:

    השבמחק
  3. ככה הייתי רוצה שהיא תראה http://twitpic.com/4lh5tm

    השבמחק
  4. עכשיו זה גמור http://twitpic.com/4lhlip

    השבמחק
  5. הסינגל פצצה אבל העטיפה אחרי הפצצה

    השבמחק
  6. עטיפה מגעילה ושיר מאכזב

    השבמחק
  7. לא ממש אהבתי . היא יכלה הרבה יותר !

    השבמחק
  8. לא כ"כ אהבתי . היא יכלה הרבה יותר !

    השבמחק
  9. למי אכפת מעטיפה?! XD

    השבמחק
  10. אתם רציניים?
    השיר זה אחד השירים הכי יפים שהיו לה!
    והתמונה באמת מזעזעת מקווה שתשנה :\

    השבמחק
  11. מספיק כבר, מה אתם מקנאים?? גאגא היא יוצרת מוכשרת ביותר עם שירים יפים וכדי שאני לא יהיה פלצן אני לא ימשיך במחמאות !!

    השבמחק
  12. זה מקסים תמיד רציתי לדעת איך היא נראית שהיא מולחמת לאופנוע והסנגלים מדהימים!!! היא לא מפסיקה להפתיעה :P

    השבמחק