יום שבת, 30 באפריל 2011

חם או סתם; קלווין האריס וקליס בסינגל חדש!

קלווין האריס, במקרה שלא הכרתם, הוא די-ג'יי ומפיק מוזיקלי מוכשר למדי, רק שברוב המכריע של המקרים הוא מפספס את הטעם העולמי, ולמעשה מפסיד את ההזדמנויות שלו לפרוץ אל התודעה העולמית - כמו שעשה דיויד גואטה, למשל. אחרי מספר להיטים שתפסו באופן מפתיע (כמו "I'm Not Alone"), ואפילו לקיחת חלק בסיבוב ההופעות האוסטרלי של כוכבת העל ריהאנה, חוזר האריס עם כוחות מחודשים - וסינגל חדש.

גם אם הוא עוד לא שם, הוא ללא ספק בדרך לנוסחא של דיויד גואטה - כשהבין שהוא צריך עוד זמר\ווקאל קצת יותר מרשים לצד ההפקה הייחודית למדי שלו, גייס אליו את זמרת ה-R&B\דאנס קליס, והקליטו ביחד רצועת דאנס לא-רעה בכלל בשם "Bounce".

הסגנון הוא עדיין קלווין. הביט הייחודי למדי שלו הוא הדומיננטי גם כאן, ולאו דווקא כמו זרם הדאנס ששולט בימים האלו בתעשיית הפופ. אני אישית אוהב את האריס, אבל שוב, אני מאמין שההפקה תפנה לקהל מאוד מצומצם של שומעים, ועם כל הרצון הטוב למקוריות, לפעמים צריך גם קצת להתפשר ולשחות עם הזרם.

אבל מקליס ממש התאכזבתי. מעבר לעובדה שמדובר בעוד ניסיון נואש להשתחל לז'אנר הדאנס למרות כל הכשלונות הצורבים שספגה מכך בשנה שעברה, ווקאלית, היא זלזלה. לא שהיא לא נשמעת טוב, אבל היא נשמעת מאוד אחידה, מאוד צפויה, וציפיתי ליותר, אפילו ממנה. בכל מקרה, העובדה שקליס מתארחת ברצועה מבשרת טובות - זה אומר שתופעת שיתופי הפעולה מתרחבת גם אצל קלווין, ואפשר לצפות לחומרים נוספים בקרוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה