יום רביעי, 6 באפריל 2011

עכשיו ברשת: האינטרו לסינגל החדש של גאגא?

 עדכון II: המקור חזר בו, מדובר אכן בזיוף בלבד.

בשעות האחרונות מסתובב ברשת דמו חדש, מעין אינטרו של כחצי דקה שעפ"י הטענות שייך ללא אחר מאשר הסינגל השני והמצופה של ליידי גאגא מתוך האלבום החדש, "Judas"!

טרם ניתן לאשר זאת רשמית, אם כי אישית אני יכול לספר לכם שזה הגיע אליי ממקור אמין למדי. זה בהחלט תואם גרסאות שונות של הליריקה שדלפו לרשת (ושוב, גם הן לא קיבלו אישור), אבל יש פה את האלמנטים של גאגא, את האלמנטים שנותנים תחושה שזה זה.

זה נשמע מבטיח - האינטרו נותן את התחושה של השקט לפני הסערה, במלוא מובן המילה. הזמרת בהחלט נשמעת כמו גאגא עצמה, והמילים באמת מאפיינות את הכתיבה שלה. להבטיח לכם שזה אמיתי? אני לא יכול, לא עכשיו. אבל אני סומך על זה, יש תחושה ריאליסטית למדי.

הסינגל החדש, כאמור, הופק ע"י רד וואן, מפיק הבית של גאגא, ועל פי הדיווחים יגיע אל תחנות הרדיו תוך פחות משבועיים. הקליפ צולם גם הוא בימים האחרונים, ובויים על ידי גאגא עצמה.
תהיו בטוחים שכשתתקבל הודעה רשמית בנוגע לדליפה, אנחנו נעדכן אתכם (הצטרפו לעמוד החברים בפייסבוק שלנו, שם תוכלו לקבל את העדכונים במהירות!). אנחנו פשוט לא יכולים לחכות!

עדכון: בדקות אלו ממש, פורסם כי ליידי גאגא אכן אישרה שהסינגל החדש, "Judas", ישתחרר ב-19 באפריל, בעוד פחות משבועיים!


5 תגובות:

  1. אז ככה, דבר ראשון זה לא דלף לרשת. גאגא הציגה היום את הפרק החדש בוידיאו בלוג שלה ובו היא השמיעה בהתחלה אינסטרומנטל של אחד השירים מהאלבום החדש. ולגבי המילים, אלו לא המילים - המנהלים של גאגא אמרו שאלו לא המילים וגם MTV אישרו שאלו לא המילים. לגבי השיר - הוא יצא רשמית ב19 לאפריל בעוד 13 ימים :)

    השבמחק
  2. מקווה שהקליפ לא היה גרוע כמו BTW כי שמעתי שהוא יהיה מעל 10 דקות

    השבמחק
  3. אבל זה בכלל לא מה שהיה בסרטון של גאגאוויז'ן XD
    (תגובה לגאגא-אייאל)
    ובקשר לדליפה זה לא אמיתי ........... P:

    השבמחק
  4. זה המילים הנכונות ...השאלה אם זה המנגינה הנכונה
    המילים נכונות כי גאגא אמרה אותם בריאון לגוגל ואני חושב שמישהו לקח את זה מהראיון ועשה לזה מוזיקה

    השבמחק
  5. מישהו לקח את מה שהיא אמרה בראיון לגוגל ופשוט ערך את זה..זה לא אמיתי..

    השבמחק