יום שישי, 15 באפריל 2011

Lady Gaga - Judas



בעקבות ההצצות שדלפו לסינגל השני "Judas" של גאגא, הרשת געשה. האקרים פרצו לאתר הרשמי של ליידי גאגא ושמו בהם סרטוני פורנו, גורמים לא ידועים הדליפו שמונה הצצות של הסינגל באיכות נמוכה שגרמו לסערה בקרב המעריצים של ליידי גאגא. אותם המעריצים דרשו מגאגא לשחרר את הסינגל עכשיו לאייטונס בחשבון הטוויטר, וגאגא נענתה לבקשתם. כעת, 4 ימים לפני היציאה המתוכננת של הסינגל, "Judas" יוצא לאייטונס ובקרוב לחנויות.

נכתב ע''י ליידי גאגא ומופק ע''י המפיק המשובח רד-וואן, "Judas" הוא שיר קצבי, ממכר ומיוחד. בשמיעה ראשונה, הוא נשמע כמו שיר פופ רגיל לגמרי, אך רק מהשמיעה השנייה הוא תפס אותי לגמרי; יש לו את הקסם המיוחד הזה שיש ב"Poker Face" וב"Bad Romance" שנוצר משיתוף הפעולה בין ליידי גאגא לרד וואן. הוא שונה מאוד מהסינגל המצליח שלה כרגע "Born This Way" ומכל שיר אחר במצעדים. האם הוא רף חדש עבור הזמרת, כמו שתיארתי בהצצות? לא בטוח. אני צריך להאזין לרצועה עוד הרבה פעמים בשביל לגבש דעה אחידה.




הורדה לסינגל החדש ניתן למצוא בחשבון הפייסבוק של "TheSpicyCandy"!  

6 תגובות:

  1. שמעתי אותו , ואני חייב להגיד זה השיר הכי טוב שלה

    כל כך יפה , מדהים , שיר בים הטובים ששמעתי

    יותר טוב מBORN THIS WAY

    השבמחק
  2. שיר מצויין!
    לוקח קצת זמן להתרגל אליו...שתיים שלוש השמעות וכבר הוא ניהיה לקליט בטירוף 3:

    השבמחק
  3. ווואוו!, רק אני מזה מתבאס מזה שפרצו לה לאתר ולאלבום.. אני מזה מקווה שלא יהיה הרבה הדלפות כי זה הורס את כל הציפייה ..

    השבמחק
  4. למנהל:
    אמרת שתוסיף את האזנה של ג'ודאס... -.-
    יש בVEVO של גאגא בבקשה תוסיף לאתר (:

    השבמחק
  5. הוא נשמע כמו BAD ROMANCE

    השבמחק
  6. ג'ודאס מקום ראשון באייטונס גרייט סאקס!

    השבמחק