יום שישי, 8 באפריל 2011

המלחמה על אקס פאקטור - פרגי בדרך?

מעבר למאבק הבלתי פוסק על פסגת מצעד הבילבורד האמריקאי, בימים אלו בארצות הברית מתנהלת מלחמה אמיתית בתעשיית המוזיקה - הקרב על הכיסא כשופט המוזיקלי החדש בתוכנית הכישרונות אקס פאקטור חוצה ז'אנרים וסגנונות, ומעורר הרבה מהומה בשבועות האחרונים.

אז אחרי דיווחים שונים על ניקי מינאג', קייטי פרי, שריל קול, ניקול שרזינגר ועוד אין ספור אמנים - כעת מתקבלת ידיעה חדשה כי ישנה מועמדת נוספת ורצינית במיוחד לתפקיד; פרגי.

כן, גם סולנית להקת הבלאק אייד פיז מצטרפת למירוץ. על פי דיווחים חדשים, נראה כי פאנל השופטים הנוכחי של התוכנית רוצה את פרגי לצידו, ומקור פנימי טוען כי זה "סביר מאוד" שאכן תגיע למעמד הזה. ההכרזה הרשמית אודות צוות השופטים הסופי צפויה להתקבל עד סוף חודש אפריל, ונראה שהקרב על המקום בשולחן השופטים רק הולך וגובר.

ולמה הם נלחמים על התפקיד הזה? יש פה ערך מוסף אדיר. יש כאן הזדמנות חשיפה גדולה לאמנים חדשים, לטרנדים הגוברים בעולם המוזיקה, וכל זה לצד החשיפה האישית שלך בריאליטי פריים-טיים, כל שבוע מחדש. אין ספק שהתפקיד הזה בפורמט הבריטי הוא שסידר לשריל קול חלק נכבד מאוד מההצלחה האחרונה שלה באנגליה, ובהחלט מדובר בג'וב שאף זמר בתעשייה לא יסרב לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה