יום שבת, 2 באפריל 2011

ניקי VS קים - סיבוב שלישי

כבר לא ברור איפה זה התחיל, ובטח שלא איפה זה יגמר - אבל הלילה שחררה הראפרית העולה והמוכשרת להפליא ניקי מינאג' הצצה לשיר חדש, שיר נקמה על הנקמה. מבולבלים?

לאלו מכם שטרם הפנימו את הסיפור, בחודשים האחרונים התפתחה יריבות בין ניקי לבין הראפרית המוכרת בתעשייה, ליל קים. אתם יכולים להבין שכשכישרון רדוד כמו קים רואה מתחרה חדשה בזירה, ועוד אחת כמו ניקי, היא מהססת. ליל קים הלכה עד הסוף - מעבר למסע ההשמצות התקשורתי בו פתחה, היא גם שיחררה מיקסטייפ (מחריד בצורה בלתי-רגילה) בשם "Black Friday" (השם מבוסס על שם אלבומה החדש של ניקי, "Pink Friday").

עד כמה המהלך היה טיפשי? מאוד. מעבר לעובדה שליל קים פשוט זעקה לעולם שהיא ילדותית, משעממת וחסרת כישרון מוזיקלי, היא איבדה נתח משמעותי מקהל המעריצים הישן שלה. בכל מקרה, ניקי לא נשארת חייבת, ולמרות השתיקה המעיקה, מוסיפה מינאג' את השמן שלה למדורה יחד עם שיר חדש שצפוי להשתחרר בקרוב, בשם "Tragedy".

מצד אחד אני מעט מאוכזב. השתיקה של ניקי הייתה כוח, השפלה של ליל, שנלחמת במלחמה חד צדדית. ומצד שני, אל תשכחו שהראפרים בימינו הם אנשים טעונים במיוחד. כשיש להם מה להגיד, הם מוציאים את זה ובכל הכח - או, במקרה של ליל קים, ברשלנות ופתטיות מעוררת רחמים.
נכון לעכשיו, אנחנו זוכים לשמוע רק את האינטרו (ולמען הסר ספק, הוא בלבד שווה הרבה יותר מכל מה שתמצאו במיקסטייפ של קים גם יחד), אבל אני מניח שהשיר עצמו ישתחרר בקרוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה