יום שלישי, 26 באפריל 2011

הקליפ החדש של ניקי מינאג' - מחר!

ממש בדקות האחרונות, אישרה רשמית הראפרית העולה ניקי מינאג' כי הקליפ החדש שלה, שמלווה את הסינגל "Super Bass", יגיע אל הרשת קרוב משציפינו - למען האמת, הוא יגיע אלינו כבר מחר!

ניקי מינאג' כבר הוכיחה את עצמה בעבר עם קליפים טובים במיוחד, כמו "Moment 4 Life" או הופעת האורח שלה בקליפ "Monster" של קניה ווסט, ועל כן אני לא מרגיש צורך להנמיך את הציפיות הפעם. הקליפ צולם לפני מספר שבועות, ובראיון מוקדם ובלעדי לרשת MTV סיפרה הראפרית כי מצפה לנו קליפ צבעוני וכייפי במיוחד.

אני בהחלט מחכה לקליפ ברמה. השקת הקליפ המצופה לסינגל העתידי והמוכרז "Fly" נדחתה לסביבות חודש יוני, ובנתיים ניקי מבשלת אותנו עם רמזים קלושים והרבה מילים גדולות. אז כל עוד ניקי מונעת מאיתנו קליפ, שלדבריה, הוא פשוט מעולה, אני מצפה ממנה גם להפציץ עם "Super Bass".

אבל זה לא הכל - יחד עם הקליפ, אל מסע הקידום של הסינגל החדש יצטרף ממש בקרוב גם רמיקס מיוחד, שיארח לא אחרת מאשר את כוכבת הפופ קאשה. מעבר לכך, השתיים בימים אלו ברמיקס החדש של בריטני ספירס.

עדכון: מספר שעות לאחר שהכריזה על יציאת הקליפ, יצאה הראפרית בהכרזה נוספת בה הודיעה כי לבסוף הקליפ נדחה. צפו לעדכונים בקרוב.

תגובה 1: