יום שני, 11 באפריל 2011

זה רשמי! ריהאנה ובריטני ברמיקס חדש!

אני לוקח חזרה את כל מה שאמרתי אתמול. זה לא היה סביר, זה לא היה ריאלי, אבל זה באמת קורה - במהלך הלילה, אישרה כוכבת הפופ ריהאנה כי ברמיקס החדש ללהיט "S&M" תצטרף אליה לא אחרת מאשר הסופרסטארית בריטני ספירס!

"S&M" הוא ללא ספק אחד השירים החזקים של ריהאנה, באלבום ובתחום הדאנס. להוסיף לו את מלכת הטראש, בריטני ספירס? זה יהיה ענק. מעבר לעובדה שזה ירים את הסינגל למקום הראשון במצעד האמריקאי בוודאות (בגרסא הנוכחית הוא במקום השני), זה פשוט יהיה יהלום אמיתי למעריצי שתי הזמרות.

אחרי ההצהרה של ריהאנה, פורסמו ברשת הטוויטר הצהרות זהות גם מצד ספירס וגם מצד חברת התקליטים של ריהאנה, Def Jam. מיותר לציין שתוך דקות הפך "Rihanna & Britney" לאחד הטרנדים החמים ביותר בטוויטר (ועדיין, נכון לפרסום הפוסט).

אז אם אחת הפנטזיות של מעריצי הפופ אכן התגשמו (ואני מודה, מאז שבריטני התראיינה וסיפרה שהיא רוצה לעבוד עם ריהאנה לא האמנתי אפילו לחלקיק שניה שזה יקרה), בואו ונציב עוד אחת - יש סיכוי, וסיכוי בכלל לא רע, שממש בקרוב ריהאנה ובריטני יעלו ביחד על הבמה להופיע עם הרמיקס החדש. כן, יהיה מעט מביך לראות את בריטני עם הפלייבק לצד הווקאל בלייב של ריהאנה, אבל זה יהיה שווה את זה.

טרם אושר תאריך יציאת הרמיקס, אם כי השמועות אומרות שעוד השבוע (ואולי אפילו היום) צפוי להשתחרר הרמיקס החדש והמצופה.
אתם מוכנים ללהיט האמיתי של השנה?!

3 תגובות:

  1. שתי ה-זמרות שרות את השיר המדהים הזה?
    חלום שמתגשם!

    השבמחק
  2. יהיה מוזר לשמוע את הכול של בריטני בשיר כ"כ חזק מפני שלבריטני יש קול קצת ילדותי ושקט יחסית לקול החזק של ריהאנה

    השבמחק
  3. מוכנים לליהט הבא של השנה.. אבל מצטער לאכזב אתכם.. זה לא S&M אלה JUDAS של ליידי גאגא

    השבמחק