יום שישי, 29 באפריל 2011

עכשיו ברשת: קליפ חדש של ביונסה!

אחרי שהלהבתי אתכם עם הכותרת, תנו לי גם להנמיך את הגל - לא מדובר בקליפ לסינגל החדש "Run The World", ממש לא. זוכרים שלפני מספר שבועות, חשפנו אתכם להצצה לשיר חדש של ביונסה, שישמש לקידום פרויקט חדש בארה"ב הנלחם בהשמנת-יתר בקרב ילדים? אז למרות שברשת עלו מספר דיווחים כי מדובר בשמועת שווא, אל הרשת הגיע קליפ חדש של הזמרת המלווה בשיר, שיהווה חלק מהפרויקט המתרחב באמריקה.

השיר נקרא "Move Your Body", ונשען על עבודות ישנות יותר של ביונסה (המלודיה והסמפולים - כולם מסינגלים קודמים של ביונסה), והקליפ בהתאם - בנוי על סצנה אחת בודדת ונשען על כוריאוגרפיה ותאורה בלבד, בעודו משרת מטרה אחת, ברורה מאוד; להראות את ביונסה, והרבה.

זה לא שיר למצעדים, ספק אם לתחנות הרדיו - זה שיר שבאמת ובתמים יצא לאור כדי לקדם את הפרויקט בארה"ב (שאגב, מובל ע"י אשת הנשיא האמריקאי, מישל אובמה), וכך גם הקליפ לא נועד לספק את המעריצים או להגיע אל ערוצי המוזיקה בטלוויזיה - זה קליפ שנועד להראות את הנוכחות והמעורבות של ביונסה בפרויקט, מתוך אמונה שכוכבת גדולה תוכל לסחוף אותו קדימה.

הצפייה לא הכרחית, אלא אם אתם מחובבי הכוריאורגפיות של הזמרת וחושבים שתפיקו הנאה מלראות את ביונסה רוקדת במשך ארבע דקות. השיר נחמד, בעיקר הטייפ הישן של ביונסה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה