יום רביעי, 20 באפריל 2011

קרוב מתמיד; הצצה לאלבום החדש של ג'יי-לו!

ממש בקרוב יגיע אל המדפים האלבום החדש של ג'ניפר לופז, והיום אנו זוכים לשמוע לראשונה הצצה קצרה לכל אחת מהרצועות החדשות באלבום, שיקרא "Love?".

אם להיות כנה, זה קצת שונה ממה שציפיתי. ציפיתי לנוכחות דומיננטית הרבה יותר של הדאנס, אבל "On The Floor" או "Invading My Mind" בהחלט יעשו את העבודה (למרות שכמובן, אני אשמח לעוד להיט רחבות באלבום). גולת ה-R&B היא ללא ספק "I'm Into You", שמאוד אהבתי, אם כי ברור שאני לא אפסול רצועות אחרות עד שאני אשמע את האלבום במלואו.

בסופו של דבר, אכן ישנה תחושה של קאמבק רציני. זה מגיע לה, ג'יי-לו עבדה קשה על האלבום החדש, מבחינתי, הרוב המוחץ של החומרים שזכינו לשמוע ממנו היו טובים, ואני בהחלט מצפה לאלבום, שיצא בשלישי במאי.



2 תגובות:

  1. איזה מושלם זה

    אני ממש לא מסכים במה שרשמת בפוסט הקודם על PAPI שיר מעווולה בנתיים אהבתי את השירים שיצאו ואת הההצצות אהבתי גם נשמע מעולה מקווה שיצליח לה , אולי אני יקנה

    השבמחק
  2. לא משהו בכלל..

    השבמחק