יום חמישי, 14 באפריל 2011

אתם חייבים לראות: ג'סי ג'יי בקליפ חדש!

אחרי שכבשה את מצעד הסינגלים הבריטי עם הסינגל האחרון ואותי עם האלבום החדש, משחררת הזמרת הבריטית המצוינת ג'סי ג'יי את הקליפ לסינגל השלישי מתוך האלבום, "Nobody's Perfect".

הסינגל החדש הוא מבין השירים האהובים עליי באלבום, הן מבחינת ביצוע והפקה והן מבחינת ליריקה ותוכן. הבחירה שלו כסינגל שלישי לא הפתיעה אותי בכלל, ועוד יותר לא הופתעתי לראות היום את הקליפ החדש והמעולה שצילמה ג'סי. בכל זאת, שיש כישרון זה בולט למרחקים.

בניגוד לפשטות שהוצגה בקליפ הקודם ללהיט "Price Tag", הקליפ החדש מחושב ביותר. החל מהתלבושות, הצבעים והתפאורה, ועד לתנועות המצלמה, זוויות הצילום והקונספט החדשני והאדיר, אם יורשה לי לציין.

ארוחה משוגעת, חדר שעונים מתקתק ובריכת זפת מלוכלכת - כולם מביעים בצורה מאוד אגרסיבית ויצירתית את התחושה, את איבוד השליטה, כל מה שג'יי כל כך מצטערת עליו בשיר. אפרופו השיר - אם תשימו לב, האודיו עצמו נערך במקצת, ובחלקים שונים ההקלטה מעט שונה מאשר גרסאת האלבום.

זה הקליפ הטוב ביותר ששיחררה ג'סי בנתיים, ולדעתי מבין הטובים שנראו השנה (לצד הקליפים של "E.T" וגם "S&M"). הזמרת בהחלט התעלתה על עצמה, ואני מאמין שזה ישתלם, וגם הפעם הסינגל יזכה להכרה והצלחה מרובה ברחבי בריטניה - ועם קצת מזל, גם בארה"ב.





3 תגובות:

  1. פשוט שתפרוש..
    יאללה הכול אצלה שחור?

    השבמחק
  2. שחכת גם את של ליידי גאגא שרוב הסיכויים שהוא יהיה אלבום השנה...

    השבמחק
  3. 1 מה יש לך? זמרת מדהימה!!
    ל-2 השיר של ליידי גאגא מגניב אבל הקליפ זוועתי....

    השבמחק