יום שלישי, 12 באפריל 2011

שוברת שיאים - ריהאנה תופיע עשר פעמים בלונדון!

אם עוד היה לכם צל של ספק בנוגע להצלחת הטור החדש של ריהאנה (למרות הדיווחים הכוזבים על כישלון בארה"ב), עכשיו כבר אין מקום לטעויות - היום אושר רשמית כי הזמרת תופיע לא פחות מעשר פעמים במתחם ה-O2 שבלונדון במהלך סיבוב ההופעות החדש שלה, "The LOUD Tour".

מדובר בשיא חדש של הופעות מתוך מסע בודד שנערכות באולם שבלונדון. האולם נפתח לפני כחמש שנים, ונחשב היום למרכז ההופעות הגדול ביותר של לונדון והאיזור. זהו הישג אדיר לריהאנה, שאומנם מאז ומתמיד הייתה אמנית מוערכת ומצליחה מאוד באנגליה, אם כי כן ביטלה מספר תאריכים במסע ההופעות הקודם שלה עקב מכירות חלשות.

 מדובר במספר שקצת קשה לתפוס, בעיקר בימים האלו. רק בסיבוב הבריטי של מסע ההופעות החדש, מכרה ריהאנה מעל לשלוש-מאות אלף כרטיסים! עשר ההופעות יתפרסו על חודשי אוקטובר, נובמבר ודצמבר, כשבמהלכם צפויה ריהאנה להופיע ביעדים נוספים באירופה ובעוד חמש-עשרה הופעות שונות ברחבי בריטניה.

בחדשות נוספות; לפני מספר שעות שוחרר לאייטונס הרמיקס החדש של ריהאנה לסינגל "S&M", שמארח את כוכבת הפופ בריטני ספירס. נכון לשעת פרסום הפוסט, הרמיקס נמצא במקום הרביעי במצעד האייטונס האמריקאי, בעוד שגרסאת הסינגל המקורית נמצאת במקום החמישי.

תגובה 1: