יום שלישי, 26 באפריל 2011

בקרוב - ניקי מינאג' וקאשה ברמיקס חדש

כן, בשבועות האחרונים נראה ששחרור רמיקסים זו מגיפה מתפשטת. הצלחת הרמיקס הגדול של ריהאנה ובריטני ספירס ללהיט "S&M" הביאה את ספירס עצמה לשחרר רמיקס בשיתוף שתי כוכבות נוספות, ניקי מינאג' וקאשה, שיתן דחיפה נוספת לסינגל הנוכחי שלה, "'Till The World Ends".

אבל זה לא נגמר - הלילה אישרה קאשה דרך עמוד הטוויטר שלה, ממש בטעות, כי שיתוף הפעולה שלה ושל הגברת מינאג' לא הגיע לסופו, וכי השתיים הקליטו גם רמיקס חדש לסינגל הבא של ניקי, "Super Bass". כחלק מההודעה, סיפרה קאשה כי היא צפתה בקליפ החדש (עליו סיפרנו לכם לפני מספר שבועות), והוסיפה; "אני לא יכולה לחכות עד תשמעו את הרמיקס החדש".

ניקי היא מבין אנשי-המוזיקה המועדפים עליי בימים אלו, וקאשה, למען האמת, אף-פעם לא הייתה הפייבוריט שלי וכנראה גם לא תהיה. אבל זה ממש לא משנה, כי אני בטוח ששילוב הפופ-ראפ הייחודי למדי בסגנון של קאשהיתחבר בהתאמה מושלמת עם הראפ המזגזג והמעולה של ניקי מינאג', ואני לא חושב, אני בטוח שהרמיקס החדש יקפיץ את השיר בכמה רמות למעלה.

3 תגובות:

  1. ניקי מינאג' מדהימה!! למה היא עושה שיתוף עם קיאשה?? ניקי שווה הרבה יותר!!!!!

    השבמחק
  2. קאשה מדהימה!! למה היא עושה שיתוף עם ניקי??קאשה שווה הרבה יותר!!!!

    השבמחק
  3. וואו, אתם מקוריים בתגובות שלכם....
    אני שמח, אני גם מעדיף את ניקי מינאג', אבל השיר הוא מהחלשים שלה אז קאשה בטח רק תוסיף

    השבמחק