יום רביעי, 20 באפריל 2011

פעם עשירית גלידה; ריהאנה כובשת את מצעד הבילבורד!

אלוהים יודע כמה זמן חיכיתי לכתוב את הפוסט הזה - אחרי שלושה שבועות רצופים במקום השני, ניתן לאשר רשמית כי מצעד הבילבורד האמריקאי שיחשף במלואו מחר יובל על ידי ריהאנה, שכובשת את הפסגה בפעם העשירית בקריירה שלה!

להיט המקום הראשון החדש והעשירי שלה, "S&M", הוא השלישי ברצף שמגיע לראש המצעד מתוך האלבום החדש, "Loud", וזאת אחרי שבילה זמן רב במקומות הגבוהים במצעד.
מדובר בהישג עצום, ולגמרי לא מובן מאליו. בפחות משש שנים להשיג עשרה להיטי-מקום ראשון זה בלתי נתפס. ג'נט ג'קסון, לדוגמא, פועלת בתעשייה יותר מעשרים וחמש שנה, ומחזיקה במספר זהה של שירים שהגיעו לפסגה.
 
אבל ההישג של "S&M" עצמו גדול יותר ממה שנראה; מדובר בשיר שצונזר במעל לעשר מדינות, ומעל לחמש עשרה מדינות גם חסמו את הקליפ, שבשאר העולם הוגדר לגילאי 18 ומעלה. הפרומו שאף לאפס, ובכל זאת, כנגד כל הסיכויים, ריהאנה הצליחה פעם נוספת להגיע אל הפסגה.

את ההישג, כמובן, יש לזקוף גם לזמרת בריטני ספירס - הרמיקס המשותף של השתיים ללהיט הוא שהביא את הדחיפה האחרונה שעזרה לסינגל לעקוף את כוכבת המצעדים קייטי פרי, ואף הגיע למקום הראשון באייטונס האמריקאי, הישג מאוד לא-שגרתי לרמיקס.

אז פעם נוספת, אני מפנה את כולכם אל הרמיקס החדש והקליפ המעולה, שהיוו למעשה את חלקי הפרומו העיקריים של הסינגל, וכמובן, ברכות לריהאנה על ההישג הגדול!

S&M REMIX

6 תגובות:

  1. כל הכבוד לה

    השבמחק
  2. ממש לא מגיע לה
    הרמיקס גרוע והוא הצליח רק כי אלו בריטני וריהאנה
    לJUDAS הגיע הרבה יותר אבל הוא כנראה יהיה כבר שבוע הבא :)

    השבמחק
  3. הכי מגיע לה בעולם!!! מזל שג'ודאס לא מקום ראשון חחחחחח

    השבמחק
  4. לגודס היה מגיע הכל בגלל שהוא דלף משבוע הבא הוא יהיה גם מקום ראשון

    השבמחק
  5. צאו מהסרט, "Judas" לא טוב! אני ממש אוהב את ליידי אבל הוא הפעם היא פישלה!!!
    לריהאנה כל כך מגיע! השיר מדהים!! הרמיקס פחות אבל עדיין.... כל הכבוד!

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק