יום ראשון, 24 באפריל 2011

נעים להכיר; בובל-הד

מי זה לעזאזל בובל-הד, אתם שואלים? תפנו מקום ברשימת ההשמעה שלכם לאומן חדש וחם. בובל-הד (Bobble Head) הוא למעשה האנטר בראון, בחור צעיר ומוכשר מדנבר שבקולורדו. הוא מנסה להשחיל את עצמו לתהילת עולם הפופ והדאנס במהירות, והוא בהחלט במסלול הנכון.

הסינגל הראשון שלו, "RoBoDic" עומד להיות משודר בעונה החדשה של התכנית המצליחה "Jersey Shore" באוגוסט הקרוב, והוא כבר מקבל ראיונות מכל מיני מגזינים אמריקאיים. לא הרבה אומנים אלמוניים שמנסים להשתלב בתעשייה זוכים לכל כך הרבה הערכה בתחילת דרכם.

הוא בטוח עושה משהו ייחודי. ואכן, האנטר (או בובל-הד, אם תרצו) הוא מוכשר מאוד; הוא גם כותב את כל השירים שלו, וגם מפיק אותם. לפני שפרץ האנטר לעולם המוזיקה הוא עבד כדיג'יי והעבודה פיתחה לו את הכישרון להפקת שירים.

סינגל הבכורה שלו "RoBoDic" הוא להיט מועדונים היסטרי. בגלל שבובל-הד הפיק את השיר בעצמו, הוא לא דומה להפקות להיטי הדאנס בתקופה האחרונה ולכן יש לו סיכוי לא רע להצליח. הפזמון ממכר וסביר להניח שייתקע בראשכם גם לאחר ההשמעה הראשונה. בובל-הד הוא סוג של שילוב בין אנריקה איגלסיאס לג'סטין טימברלייק בתוספת של כמה שכבות אוטו-טיון. בכל מקרה, אני ממליץ לכם להאזין לסינגל הבכורה שלו ואם ביכולתכם אז גם לקנות אותו באייטונס - כי בהחלט מדובר בכישרון אדיר לעולם המוזיקה שחבל להחמיץ.

Bobble Head - RoBoDic











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה