יום שישי, 15 באפריל 2011

ריהאנה מופיעה באמריקן איידול!

אתמול בלילה הגיעה הסופרסטארית ריהאנה להופעה נוספת בריאליטי ציד-הכשרונות הפופולארי בארה"ב, אמריקן איידול, אחרי הופעה מעולה בשנה שעברה. כפי שהבטיחה בראיון לתוכנית הרדיו של מנחה התוכנית, ריאן סיקרסט, הופיעה הזמרת עם סינגל-הבלדה החדש שלה, "California King Bed".

ריהאנה הפציצה, ובגדול. את כישורי ההופעה שלה היא דאגה להפגין שוב ושוב מאז אוקטובר, שהחלה לקדם את האלבום החדש, אם כי זו הפעם הראשונה שבה הווקאל מוצב במרכז ההופעה, והווקאל של ריהאנה בלבד. וזה בהחלט השתלם - הקול הנקי של ריהאנה קיבל פרופורציות חדשות עם שיר מעולה, לראשונה בביצוע סולו על הבמה.

הבחירה בשיר יכולה להצטייר כמעט תמוהה - בכל זאת, זה זמן מעולה לתת דחיפה אחרונה לסינגל העולמי הנוכחי, "S&M", ולמען האמת, לא רק שהבלדה לא שוחררה עדיין כסינגל, ריהאנה אפילו לא ממש מתכננת לשחרר אותה באמריקה בקרוב.

את הבחירה, כאמור, הסבירה ריהאנה בתוכנית הרדיו של ריאן בעצם העובדה שאמריקן איידול היא תוכנית פריים-טיים, ובצדק היא לא תרגיש נוח להופיע עם "S&M" מול קהל של ילדים צעירים שצופים בתוכנית. אל תדאגו, היא הבטיחה שכשתפתח את טקס פרסי הבילבורד בחודש הבא, היא תופיע גם עם להיט המצעדים האחרון שלה.

זו הופעת חובה לכל המעריצים של הזמרת, ואפילו לקהל השומעים היותר רחב שלה - זו באמת הייתה הופעה מצוינת, מעט חריגה, שווה לראות. תהנו.


תגובה 1: