יום חמישי, 7 באפריל 2011

עכשיו ברשת: לופ פיאסקו בדמו ללהיט "Airplanes"!

לופ פיאסקו, עוד אחד מ"בני חסותו" של מפיק העל אלכס דה-קיד בתקופה האחרונה, למעשה הווה בסיס לא קטן לאלבומו של הראפר B.o.B - כפי שדווח בעבר, הוא שהקליט במקור את להיט המקום הראשון "Nothin' On You", אך כעת צץ ברשת דמו חדש של הראפר, שמסתבר, הקליט לפני B.o.B אפילו את היהלום הגדול בקריירה שלו, "Airplanes".

הביט שונה, אין ספק. היילי וויליאמס המצויינת מתארחת גם פה, כמובן, אם כי ההפקה יותר נינוחה, רגועה. בחלקים מסויימים זה אפילו לא נשמע אותו השיר - אם כי, כפי שוודאי צפיתם, בתי הראפ שונים לגמרי. לא במשמעותם, בכל זאת הקונספט של השיר חל על שתי הגרסאות, וכך גם הראפ ההרבה-פחות עוצמתי של לופ נושא בשורה לכוכבים.

רשמית מדובר בדמו, אם כי הדיווחים השונים כן עולים בקנה אחד עם הטענות כי הרצועה הזו יועדה להיות למעשה הלהיט הפוטנציאלי הגדול מאלבומו החדש של פיאסקו (הפקה של אלכס דה-קיד היא דבר די-מבטיח).

אני לא בדיוק סגור על ההחלטה הזאת. הדמו אומנם לא עולה על הגרסא של B.o.B, אם כי בהחלט מדובר פה בפוטנציאל קצת-יותר-גבוה מאשר שטמון בסינגל החדש ששיחרר, "Words I Never Said", בשיתוף הזמרת הלא-פחות מוכשרת סקיילר גריי. יכול להיות שהעובדה שההפקה יצאה שקטה משתכנן היא שמנעה ממנו לספח את הרצועה לאלבום החדש?

כל חסידיה של וויליאמס יהנו גם כאן, אולי אפילו יותר - ההפקה הנקייה נותנת לנו פרספקטיבה שונה על הפזמון, ואני גם נהנתי מזה. אומנם פחות כובש מאשר הגרסא המקורית, אם כי בהחלט שווה שמיעה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה