יום שישי, 22 באפריל 2011

קייטי וקנייה ווסט בהופעה מחשמלת באמריקן איידול!



קייטי פרי, חייבים להודות, לא הייתה נחשבת לפני מספר חודשים כפרפורמרית אדירה ביחס לשאר זמרות הפופ המצליחות בתעשייה. אני זוכר את ההופעות הבינוניות שלה ל"California Gurls" ו-"Teenage Dream" בקיץ ואת הקשיים הווקאלים שהיו לה בהתחלה כשהיא שרה את "Firework".

עם זאת, מהופעה להופעה שמנו לב שזמרת הפופ משתפרת במהירות בצורה שבאמת ראויה להערכה. ואני חושב שהשיא שלה עד כה הוא ללא ספק ההופעה המשותפת שלה עם קנייה ווסט בתוכנית האמריקאית המצליחה "American Idol".  השניים ביצעו הופעה מיוחדת במינה לסינגל האחרון של הזמרת, "E.T".

ההופעה הייתה ההופעה הטובה ביותר של קייטי לדעתי עד כה. החל מהתלבושות החוצניות המושקעות ועד לתאורה האפלה שדאגה להכניס אותנו מעולה להופעה. קייטי בהחלט הצליחה להחזיק את השיר מבחינה ווקאלית מתחילתו ועד סופו מבלי שנגמר לה האוויר באמצע. גם לקנייה ווסט מגיע כמה מילים טובות - הנוכחות שלו תרמה כנראה להופעה של קייטי, ואני גאה בו שצינזר את המילים בחלק שלו ולא שר אותם מול קהל הומה ילדים.

"E.T" נמצא כעת במקום שני במצעד האמריקאי, מתחת ל"S&M" של ריהאנה שהצליח להעלות לפסגה בזכות הרמיקס המשותף עם בריטני. בכל מקרה, ריהאנה ובריטני יכולות להנות בינתיים מהשהות במקום הראשון כי בשבוע הבא יש מצב שקייטי פרי תעלה שנית למקום הראשון.




6 תגובות:

  1. אחלה הופעה אבל רוצים לראות אותה קצת רוקדת למרות שאני בספק אם היא יודעת כיצד !!!

    השבמחק
  2. הקול שלה קצת גברי

    השבמחק
  3. לא ממש אהבתי את ההופעה הזאת,
    כאילו הם השקיעו יותר מידי בתאורה ובתלבושות וזה גרם לי לתחושת חונק, לא יודעת איך להסביר את זה..
    וגם עדיין היא לא מגיעה לסולמות הגבוהים שדרושים בשיר הזה. וגם צעדי הריקוד לא משהו בכלל..
    וגם קנייה לא היה כזה מפוצץ.
    לפי דעתי הם היו צריכים היו לעשות פפלאש או משהו שיכניס יותר עניין ופחות חנק עם כל העשן וזה..

    ובבקשה ממך אל תנסה לחזות מה יקרה, אתה חוזה דברים מוטעים (אחמ אחמ ליידי גאגא)

    השבמחק
  4. אתם ממש מגזימים אז הלבישו אותם בתחפושת של חייזרים ו.... לא ראיתי את קייטי רוקדת היא שרה בסדר+ יש לה הופעות הרבה יותר טובות ככה שבטח לא ראיתם הרבה מההופעות שלה.....

    השבמחק
  5. http://www.youtube.com/watch?v=A_ewi6WSFA8&feature=related

    איכות טובה יותר (:

    השבמחק
  6. הופעה ממש מושקעת , תלבושת מדהימה של קייטי .. אהבתי את הזוהר שבדבר ... קניה גם מוסיף מעט להופעה ולשיר עצמו .. בסך הכל הופעה די טובה , אני אהבתי את הווקאליות והתיאטרליות שבדבר. (:

    השבמחק