יום שבת, 2 באפריל 2011

ביונסה בשביל הנכון?

הזמרת הווקאלית ביונסה החליטה לפני לא הרבה זמן שהיא לא תנוהל יותר ע''י אביה מת'יו נואלס. אביה, מת'יו נואלס, ניהל אותה כבר מהימים בהם הייתה חברת להקת דסטיניז צ'יילד. מהי הסיבה להחלטה הזאת של ביונסה?

ממראית עין, ייתכן וזה בגלל שהיא לא רוצה לערב את אבא שלה בקריירה. יכול להיות שזה גם בגלל שבתקופה האחרונה אביה מת'יו לא היה מספיק טוב כמנהל, ולכן החליטה להחליף אותו במישהו אחר. אבל מקורב לביונסה אומר שהסיבה להדחת תפקידו של מת'יו כמנהל של ביונסה היא אחרת לחלוטין. המקורב מספר כי "ג'יי-זי, בעלה של ביונסה, רצה שביונסה תשנה את הסאונד לסאונד יותר אירופאי, משום שזה מה שמוכר עכשיו, ואביה של ביונסה, מת'יו, רצה שביונסה תידבק לשורשי האראנבי ותמשיך לעשות את אותו סוג מוזיקה שעשתה עד עכשיו."   


נראה כי ג'יי-זי ניצח בסופו של דבר. ביונסה חשפה אתמול כי אחד המפיקים שיופיעו באלבומה החדש הוא דייב סוויטץ' טיילור. דייב הוא מפיק אלקטרוני במיוחד, שהפיק עבור כריסטינה אגילרה את הרצועות האלקטרוניות ב"Bionic", ביניהם "Elastic Love" ו-"Bionic". לדעתי, מדובר בפספוס אדיר עבור ביונסה; כמו שזה לא עשה טוב לכריסטינה, זה לא ייעשה טוב לביונסה. ואני מקווה שהרצועות האלקטרוניות לא יהיו חלק דומיננטי מהאלבום.

הנה רצועה לדוגמא שהפיק סוויטץ':
Christina Aguilera - Elastic Love






4 תגובות:

  1. אלאסטיק לאב מדהים!
    אני מקווה שהיא תעבור לאקלטרוני

    השבמחק
  2. ביונסה ואלקטרוני ?? לא הולך ביחד

    השבמחק
  3. השיר של כריסטינה מדהייים ואלבום שלה מצוין חבל שלא הצליח כמו שבאמת מגיע לו

    אבל לביונסה לא מתאים אלקטרוני היא צריכה לעשות כמו כל האלבומים שלה וממש כמו האלבום האחרון שלה שהוא בכלל היה ענננק

    השבמחק
  4. יש לה קול ענק, למה להרוס אותו עם אלקטרוני?
    אני מאמין שיהיה לה אלבום טוב, אבל פחות טוב מהאלבום האחרון שלה

    השבמחק