יום חמישי, 31 במרץ 2011

חדש: פרטים ראשונים על הקליפ החדש של ריהאנה!

דיווחים חדשים ברשת חושפים כי במהלך החודש האחרון, צילמה ריהאנה את הקליפ החדש לסינגל הבא והמדובר שלה, הבלדה המובילה מהאלבום החדש, "California King Bed". הקליפ, שעל פי דיווחים קודמים בויים ע"י הבמאי הצמוד של ריהאנה אנת'וני מנדלר, ישמש כחלק מהקמפיין החדש של חברת Nivea, אותה מייצגת הזמרת בימים אלו.

מגזין Rolling Stone, אליו התראיינה ריהאנה לאחרונה, חושף כי בסצנה המרכזית נראתה הזמרת כשהיא שוכבת במיטה עם בן-הזוג שלה (לא צריך להסביר, נכון?), שאותו ליהקה בעצמה.
עד כמה בנאלי שזה נשמע, בעידן הבלונד-דאנס של השנים האחרונות, ריהאנה היא אחת מהכוכבות הפחות שגרתיות שיש ואני בטוח שגם מהפשטות הזו היא תצליח להוציא משהו טוב.

אבל לאן היא ממהרת כל כך? אני חושב שהתשובה דיי ברורה. אומנם "S&M" נמצא בימים אלו בשיאו במצעד הבילבורד (מקום שני, וזה בהחלט מרשים כשמדובר בשיר שנחסם במעל לעשר מדינות וזכה להופעה טלוויזיונית אחת בלבד), אם כי כבר ביוני תצא ריהאנה למסע ההופעות החדש שלה, "The LOUD Tour", ואני מניח שהיא מנסה להספיק להכין כמה שיותר חומרים שתוכל לשחרר עד היציאה לסיבוב ההופעות האמריקאי.

האמת, אני מתרגש. כבר יותר משנה עברה מאז שריהאנה הופיעה בטלוויזיה עם בלדה חדשה, וההופעה הקרובה עם הסינגל החדש (שתבוצע כדואט עם ג'ניפר נטלס בטקס אקדמיית הקאנטרי בלאס-וגאס) בתחילת השבוע הבא בהחלט מעלה ציפיות רבות בקרב המעריצים.

תגובה 1: