יום שבת, 12 במרץ 2011

"California King Bed" יתפקד כסינגל רביעי של ריהאנה!

אחרי שפנתה בתחילת החודש אל המעריצים בטוויטר ושאלה אותם מהי הבחירה שלהם כסינגל חדש, אישרו היום צמד המפיקים TheRunners כי כפי שכבר ניחשנו כאן בבלוג, הבלדה שהופקה על ידם "California King Bed" תתפקד כסינגל רביעי מתוך אלבומה החדש של כוכבת הפופ ריהאנה.

אני מאושר. זו בחירה מצוינת - "California King Bed" זו בהחלט הבלדה הטובה ביותר מתוך "Loud", ובין הטובות של ריהאנה בקריירה - מיותר לציין שהיא גם הרצועה האהובה עליי באלבום. אני פשוט לא מוכן להכיר במצב שבו באלבום חמישי של זמרת מצליחה, עם סאונד מועדונים ורועש ככל שיהיה, ישנה רתיעה משחרור בלדה כסינגל, בטח ובטח בלדה טובה כמו זו.

כמו שאתם וודאי זוכרים, האלטרנטיבה מבחינת המעריצים הייתה הרצועה "Man Down". אירוני, אבל למרות שהיא קצבית ולא-רעה בכלל, היא פשוט לא עשויה מהחומר שיתפוס היום את הרדיו, ואני מוכן להמר שההצלחה של הבלדה תהיה גדולה יותר.

הקליפ לסינגל החדש יצולם בשבועות הקרובים, ואני מעריך שגם תאריך השחרור של הבלדה כסינגל יפורסם בשבועות הקרובים - אל תשכחו שהסינגל הנוכחי מהאלבום, "S&M", תופס תאוצה במצעדים ולאחרונה הגיע למקום השלישי במצעד האמריקאי ובמצעד הבריטי. יעבור עוד זמן-מה עד שיצנח וריהאנה אכן תשחרר את הסינגל החדש.
רק לשם הבהרה - הידיעה טרם אושרה ע"י ריהאנה עצמה, וכבר הוטענו בעבר ע"י מפיקים. הפעם אני באמת מאמין כי מדובר בידיעה נכונה, אבל שוב, חכו גם לאישור של ריהאנה.


California King Bed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה