יום שני, 21 במרץ 2011

ג'סי ג'יי החלה בכתיבה לאלבום חדש

"אנשים חושבים שאלבומים צריכים לשקף חלק בחיים שלכם, אבל אני חושבת שהם צריכים לייצג את כל התקופות", כך מספרת הזמרת ג'סי ג'יי לדיילי סטאר. במהלך השבוע האחרון שוחרר אלבום הבכורה של ג'סי "Who You Are" ברחבי העולם, ובראיון חדש חושפת הזמרת כי כבר החלה את העבודה על האלבום הבא שלה.

"לקראת האלבום הבא, כתבתי כבר שלושה-ארבעה שירים" מספרת הכוכבת העולה, "היו לי את כל שנות חיי לכתוב את האלבום הראשון, ואני לא רוצה להגיע למצב בו ישארו לי שישה שבועות לכתוב את האלבום השני".
עוד בראיון הוסיפה ג'סי כי היא מרגישה שהתקופה האחרונה לפני שחרור האלבום כוללת בעיקר פרומו וקידום מסחרי, והיא לא רוצה שאלו יהיו האלמנטים שישפיעו על הכתיבה שלה, ובטח שהיא לא רוצה שאלו יהיו הרגשות שהאלבום יתיימר לייצג.

יש לציין כי למרות חידוש העבודה הנמרצת של ג'סי, שלב הקלטת האלבום עוד רחוק באופק, ולא ממש סביר שנזכה לשמוע את החומרים החדשים במהלך השנה הקרובה.
אישית, יש לי תחושה שהאלבום הבא יהיה שונה בתכלית. חלק גדול מהשירים באלבום לא נכתב בכלל למען הזמרת. אפילו הסינגל המוביל מתוכו, "Do It Like A Dude", נכתב במקור בשביל ריהאנה. אני מאמין שג'סי ממהרת לחזור ולכתוב שירים כי האלבום החדש הולך לייצג הרבה יותר את עצמה, את האישיות המוזיקלית שלה מאשר רק לשחק על היתרונות הווקאלים הבולטים של הזמרת, כמו באלבום הבכורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה