יום שבת, 26 במרץ 2011

דיויד גואטה מספר על הסינגל החדש!

לפני זמן-מה, ניגן בהופעה הדיג'יי ומפיק העל הצרפתי דיויד גואטה טעימה ממה שסומן כסינגל הבכורה מתוך אלבומו החדש והמתקרב. הסינגל נקרא "Where Dem Girls At", ובו מתארחים פלו-רידה והראפרית העולה ניקי מינאג'.

בראיון חדש לרשת MTV, מספר גואטה כי תחילה הקליט את השיר החדש, אותו הוא מגדיר כ"להיט עצום", עם הראפר פלו-רידה בלבד; אבל הייתה חסרה הייחדויות. ממש לא מזמן שיחררו השניים את הלהיט הגדול "Club Can't Handle Me", והמפיק רצה לחדש. אז בחוכמה גדולה פנה גואטה לאחת והיחידה - ניקי מינאג'.

"אני מעריץ גדול של ניקי מינאג'" מספר גואטה בראיון, "נפגשנו, והתכוונתי להשמיע לה את השיר, אבל היא אמרה; 'כדאי שתדע, אני רוצה להקליט רצועת סולו'...". לבסוף מספר המפיק כי אחרי ששמעה את הלהיט המובטח, הסכימה להקליט בית.

משעשע, אבל היום, כשמספר בלתי-נתפס של כוכבות פופ נלחמות זו בזו בדרך לפלייליסט של הדיג'יי שלכם, נראה כי להיט הדאנס הגדול הבא יהיה דווקא להיט המשלב ראפ. בכל מקרה, אני מעריץ גדול של גואטה וניקי מינאג' (בנינו? פלו-רידה קצת פחות), ואף על פי שאני לוקח בפרופורציה את המילים שהמפיק מפזר, אני מאמין שזה הולך להיות להיט גדול.
למקרה שפספסתם, אתם יכולים כבר לשמוע את הלהיט החדש באיכות נמוכה במיוחד שהוקלטה בהופעה של גואטה. נשמע מעולה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה