יום שישי, 25 במרץ 2011

ג'יי קול יצטרף למסע ההופעות של ריהאנה!

בעוד קצת יותר מחודשיים תצא כוכבת הפופ ריהאנה למסע ההופעות החדש והגדול ביותר בקריירה שלה, "The LOUD Tour". כבר לפני מספר שבועות, אישרה הזמרת כי ברחבי ארה"ב הזמר סי-לו גרין ישמש כמופע החימום, והיום חושפת הזמרת את שמו של הזמר השני שיצטרף אליה לסיבוב ההופעות בצפון אמריקה וקנדה.

האומן השני, כפי שחשפה ריהאנה בדקות האחרונות, יהיה ג'יי-קול, ראפר חדש בתעשייה שעומל בימים אלו על אלבום בכורה. כן, הבחירה מעט תמוהה - לזמר אין ממש חומרים שפורסמו שיוכל להופיע איתם. ובכל זאת, ריהאנה כבר הוכיחה את עצמה בבחירת האמנים החדשים כמופע החימום (קאשה הצטרפה בהצלחה לסיבוב האמריקאי האחרון של ריהאנה), ואני בהחלט מצפה לזה. יש לזכור שלא מזמן גם שחרר הראפר רמיקס משלו לסינגל החדש של ריהאנה, "S&M", שזכה לאהדה רבה בקרב מעריציה של הזמרת וללא ספק היה גורם משפיע בבחירתו.

כאמור, מסע ההופעות החדש של ריהאנה צפוי להיות הגדול ביותר שלה - וגם המוצלח ביותר. ריהאנה הצליחה למכור את כל הכרטיסים ללא פחות משמונה הופעות בלונדון בלבד, ונכון לשעת פרסום הכתבה נותרו עוד פחות מאלפיים כרטיסים למופע התשיעי בלונדון. ריהאנה היא הזמרת הראשונה שעושה את זה, בעוד שבעבר בריטני ספירס הגיעה לשמונה הופעות, וביונסה לשבע (וכמובן שאנחנו לא מזלזלים, אלו הישגים אדירים, אנחנו רק נותנים קו השוואה).

עוד כמובן יש להדגיש שלמרות השמועות שהופצו בימים האחרונים כי הסיבוב האמריקאי צפוי להתבטל עקב מכירות נמוכות במיוחד (ועד כמה שהבנתי, השמועה המגוכחת גם טענה שהיא בקושי תצליח לממן את התאורה), ערוץ E! אישר שהצוות של הזמרת מסר כי לא יבוטלו הופעות, והמכירות אפילו טובות יותר מבשנה שעברה.

אם טרם יצא לכם להכיר את ג'יי-קול (ואני מודה - עד שנפוצו השמועות על כך שיצטרף לריהאנה בימים האחרונים, גם לי לא ממש יצא להתעמק בראפר), אני מאמין שתוכלו להתרשם מסינגל הבכורה שלו מהאלבום החדש, "Who Dat", ומהרמיקס ששחרר ללהיט החדש של ריהאנה, "S&M".

Who Dat

S&M

תגובה 1: