יום חמישי, 17 במרץ 2011

דלף לרשת: אלבום הרמיקסים של קאשה!

רגע לפני שהוא מגיע אל המדפים, דלף לרשת אלבום הרמיקסים החדש של כוכבת הפופ קאשה. האלבום, כזכור, כולל שורת רמיקסים נבחרים של הלהיטים הכי גדולים של הזמרת מהשנה האחרונה (והיו לה לא מעט), ועוד רצועה מיוחדת ומוצלחת בשם "Fuck Him He's A DJ" שדלפה לא מזמן, וזכתה לסיקור כאן אצלנו באתר.

אלבום הרמיקסים נקרא "I Am The Dance Commander + I Command You To Dance", ובשבועות האחרונים עורר הדים גדולים בקרב מעריציה של הזמרת, שמצפים לאלבום רמיקסים די-רצחני, בהתחשב בעובדה שכל להיטיה של הזמרת הם שירי מועדונים שנחלו הצלחה במצעדים ברחבי העולם.

אישית, אף פעם לא התחברתי לקאשה יותר מדי - אבל כשמגיע לה, אני יודע לפרגן. אני לא מבין את ההיגיון מאחורי ההחלטה לשחרר עכשיו אלבום רמיקסים, אבל אני מודה שיש פה כמה וכמה רצועות שישתחלו גם לפלייליסט שלי, ואתם עוד תכירו, אני אנטי-רמיקסים מובהק. האזנה נעימה.





בואו להוריד את אלבום הרמיקסים החדש של קאשה, "I Am The Dance Commander + I Command You To Dance", בהורדה ישירה ובלעדית עכשיו בעמוד הפייסבוק ועמוד הטוויטר שלנו!


2 תגובות:

  1. יוואוו עננק , תודה רבה (:

    ( קאשה המלכה )

    השבמחק
  2. אפשר קישור נוסף?!

    השבמחק