יום שבת, 12 במרץ 2011

עכשיו זה רשמי: קייטי בדרך לשחרור מחודש של האלבום!

כבר לפני מספר חודשים, סיפרה לנו ריהאנה כמקורבת לזמרת הפופ קייטי פרי כי מכונת הלהיטים של 2010 מתכננת שחרור מחודש של אלבומה המצליח מאוגוסט שעבר, "Teenage Dream".
כעת, התקבל אישור ע"י מפיק העל ד"ר לוק כי הוא וקייטי סיימו במהלך החודש שעבר את הפינישים האחרונים לסינגל החדש שלה, שככל הנראה יהיה שיוביל את ההוצאה המחודשת של האלבום.

מקורב למפיק העל סיפר; "הם (קייטי וד"ר לוק) נהנו מאוד לעבוד ביחד, והסינגל מדהים! הוא מאחל לקייטי הצלחה ממושכת ומצפה לעבוד איתה שוב בקרוב". ד"ר לוק בעצמו הגיב וסיפר בעמוד הטוויטר שלו כי למרות השמועות, היחסים בינו ובין הזמרת קרובים וידידותיים.

מבחינתנו זה רק חדשות טובות - עוד מוזיקה חדשה מקייטי פרי, ועוד מוזיקה חדשה בקרוב! בימים האלו, הרמיקס לרצועה "ET" בשיתוף קניה ווסט שמשמש כסינגל רביעי מהאלבום תופס תאוצה במצעדים, וכעת יש בסיס אמיתי להאמין כי אכן מדובר גם בסינגל האחרון מהאלבום כמו שאנחנו מכירים אותו (חסידי "Last Friday Night", לא לאבד תקווה, התעשייה כבר ידעה מקרים בהם גם לאחר שחרור מחודש עוד שוחררו סינגלים מהמהדורה המקורית, כדוגמאת "Rehab" של ריהאנה).

ושוב, אני אעלה לכם עוד נקודה למחשבה - הסינגל החדש הופק ע"י ד"ר לוק. לא מזמן אישר המפיק השוודי כי הוא הפיק דואט חדש, שהוקלט בין קייטי וריהאנה או בין קאשה ובריטני ספירס. אני חושב שהאישור לגבי הסינגל החדש בקרוב, השחרור המחודש עליו דיברה ריהאנה עצמה מזמן ועצם העובדה שכבר הנחנו כי הדואט אכן הוקלט בין ריהאנה וקייטי - מדובר פה רק בחיזוק הדעה וההימור שלנו, שאכן יכול מאוד להיות שלקראת הקיץ הקרוב ישתחרר דואט חדש בין קייטי פרי וריהאנה שישמש כסינגל מוביל מהשחרור המחודש לאלבומה של קייטי!
מתרגשים? אנחנו לא יכולים לחכות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה