יום שלישי, 29 במרץ 2011

MB וסיארה בקליפ חדש!

אם תהיתם מה עושה סיארה בימים אלו, הקשים ביותר בקריירה שלה, ודאי תופתעו לגלות שהיא מעדיפה לעבוד עם חבורת ילדים בגיל שלוש-עשרה. נכון, זה לא בדיוק איך שזה נשמע, אבל זה גם לא הרבה יותר טוב מזה - מדובר בלהקת נוער חדשה, המורכבת מארבעה ילדים בני שלוש-עשרה בלבד שעונה לשם Mindless Behavior, או כפי שהמעריצים ואנו נקרא להם מטעמי נוחות, MB.

החבורה הצעירה, אותה גילה וינסנט הרברט (שבזמנו גם הביא לכם לפלייליסט את ליידי גאגא), שיחררה השבוע את הקליפ לסינגל החדש שלה (או יותר נכון, לרמיקס הרשמי), "My Girl", שכאמור נעשה בשיתוף סיארה והראפרים טייגה וליל טוויסט.

אין פה כישרון יוצא דופן או פצצה של נוכחות בימתית כמו ווילו סמית', אבל החבורה אכן עלתה על ביט כייפי והפקת R&B זורמת במיוחד, שתתחבב בקלות על מעריצי הז'אנר היותר-פתוחים. אפילו סיארה לא התאפקה, וסיפרה; "הם כוכבים מטבעם. האישיות שלהם קורנת מבלי שיעשו דבר".

על הקליפ אין לי הרבה מה להגיד. בנאלי לחלוטין, אבל בצורה טובה, ולא בהכרח מאוסה. אין ספק שתוספות הרמיקס אכן מביאות את השיר לרמה שתעזור לו לפרוץ לפלייליסט של תחנות הרדיו ושלכם. אותי הם עוד לא קנו עם הסינגל החדש, אבל ללא ספק הם עוררו בי עניין וציפייה לקראת חומרים חדשים יותר שישחררו יחד עם אלבום הבכורה שלהם, "#1 Girl".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה