יום שבת, 26 במרץ 2011

קייטי הסירה את "E.T." מהאייטונס!

אם יש זמרת שהייתה בדרך הנכונה להגיע אל המקום הראשון במצעד האמריקאי בשבוע הבא, זו קייטי פרי. עם קפיצות ענק שביצע במצעד הסינגל החדש שלה בשיתוף קניה ווסט בשבועות האחרונים והמכירות הדיגיטליות בשמיים, ברור היה לכולם שזה עיניין של זמן עד שקייטי תכבוש את הפסגה פעם רביעית ברציפות. או שלא?

בשעות האחרונות, הופתעו המעריצים ברחבי העולם לגלות שהגברת פרי שמה רגל לעצמה - הסינגל החדש, "E.T", שהיה עד לפני כמה שעות במקום השני במצעד האייטונס האמריקאי, הוסר לגמרי מחנות המוזיקה המקוונת בכל רחבי העולם.

אם אתם מתקשים להבין את ההגיון, אתם לא לבד. אלפי מעריצים ברחבי העולם מצאו את עצמם בוהים במסך בפליאה, כשהצהלה לקראת עלייתו הצפויה של הסינגל למקום הראשון במצעד הבילבורד שקטה ברגע.בכל מקרה, בשביל זה אנחנו כאן.

מסתבר, שככל הנראה מדובר פה במהלך שיווקי בלבד. הקליפ החדש יוצא בשבוע הבא (קייטי דאגה גם לשחרר כארבעים שניות ממנו אל הרשת היום), וכדי להבטיח את הציפייה שלכם ואת המשך המכירות, בחר הלייבל של הזמרת להסיר ולהחזיר מיד את השיר לאייטונס, כדי "לעורר" את המעריצים השאננים, ליצור רעש מחודש סביב הסינגל ובעיקר כדי לעודד את המעריצים לחזור ולקנות את הסינגל שוב.

מתוחכם? אני לא בטוח. אבל בכל זאת, זו קייטי פרי, כל דבר שהיא תעשה האמריקאים יקבלו בשמחה ("Teenage Dream" ארבעה שבועות במקום הראשון?).

4 תגובות:

  1. חרא שיר יאללה ליידי גאגא שבוע שביעי מקום ראשון!

    השבמחק
  2. חחחח מה היא מסטולה?!

    השבמחק
  3. ליידי גאגא מקום 1 בפעם השבעית ? ישמצב אבל עדיין השיר של גאגא לא יפה בכלל

    השיר של קייטי יפה , אבל זאת לא החלטה הכי חכמה נקווה שהיא תכנס מקום 1 ותעיף כבר את גאגא

    השבמחק
  4. היא כתבה בטוויטר שהשיר חזר
    כאילו אני לא מבין היא מפגרת
    רק ליום??

    השבמחק